خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه امروز یکشنبه دکترین جدید دریایی این کشور را مبنی بر حضور مستحکم این کشور تا اقیانوس اطلس با وجود نگرانی‌های ناتو صادر کرد.

خبرگزاری‌ «آسوشیتدپرس» در این زمینه نوشت: دکترین جدید روسیه موارد نظامی،علمی و تجارت دریایی را شامل می‌شود و قطب جنوب در‌ آن به عنوان «منافع راهبردی روسیه» لحاظ شده است.

پوتین در نشست با مقام‌های ارشد نظامی و «دیمیتری روگوزین» معاون نخست وزیر این کشور دکترین جدید نظامی دریایی روسیه را تایید کرد.

در دکترین جدید روسیه آمده است که ناتو در حال پی‌گیری برنامه‌های غیر قابل قبول برای حرکت زیر ساخت‌های نظامی به مرزهای روسیه است.

معاون نخست وزیر روسیه در پایان نشست امروز اعلام داشت که دکترین جدید انعکاس دهنده تغییر در عرصه سیاست بین‌المللی  و تقویت اهداف روسیه به عنوان یک قدرت دریایی بزرگ است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی