خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

۱ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

در عصر دیجیتال، هر کسب و کار و فردی برای محافظت از خود در برابر حملات سایبری به ابزارهای امنیتی سایبری مناسب نیاز دارد. اما، با افزایش حملات سایبری و شکل‌های مختلف، محافظت در برابر همه آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

۱. دیوارآتش (firewall)

 


امروزه، جنایتکاران اینترنتی با تقویت قدرت دفاعی، پیچیده‌تر شده‌اند. این باعث شده است که دیوار آتش یکی از مهمترین ابزارهای امنیت سایبری باشد، هرچند کمی منسوخ شده است. دسترسی غیرمجاز به سیستم شما را مسدود کرده و ترافیک شبکه را کنترل می‌کند. در صورت وجود تلاش برای اتصال، تصمیم می‌گیرد که آیا آن را آزادانه در رایانه یا شبکه منتقل کنید.

هنوز محدودیت‌هایی وجود دارد مانند اینکه هکرهای ماهر آموخته‌اند داده‌ها و برنامه‌هایی را ایجاد کنند که می‌توانند فایروال‌ها را به عنوان برنامه‌های دستگاه‌های قابل اعتماد فریب دهند. این به آنها امکان می‌دهد بدون هیچ مشکلی از آن عبور کنند. با این حال، آنها می‌توانند حملات مخربی که از پیچیدگی کمتری برخوردار هستند را به کسب و کار شما شناسایی کنند.

 

۲. نرم افزار ضد ویروس (Antivirus)

 
  • Adminstartor