خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

توسط بخش زبان های خارجی از روز 21 تیرماه آموزش زبان روسی را آغاز می کند.برنامه آموزشی از روز 21 تیرماه با معرفی الفبا و مطالب مرتیط با آن در درس اول آغاز می گردد.کل دوره آموزش در حدود 100 درس مدنظر است که بعد از معارفه در درس اول به تدریج براساس محدودیت های مالی و تکنیکی با حوصله دستور زبان و جملات لازم را به خوانندگان و مشتاقان می آموزیم که می تواند در سفرهای آنها به روسیه و کشورهای مشترک المنافع و یا در درک و تلفظ درست نام های روسی کمک کند.با توجه به استقبال خوانندگان گرامی و تشویق و راهنمایی  شماخوبان هر هفته چند درس بر روی فضا قرار میگیرد.با تلاش ها پیگیرجهت راحتی و مطالعه کاربران گرامی فایل PDF هر درس و فایل صوتی آن در یک فایل فشرده قرارداده شده که بعلت محدویت مالی درصورت درخواست با قیمت مناسبی در اختیارشما قرار میگیرد.جهت تست محصول فایل پی دی اف و صوتی درس اول بصورت رایگان دراین قسمت عرضه شده است که از درس دوم با مبلغ مناسبی قابل دریافت است.منتظر نظرات و انتقادات سازنده شما بزرگواران هستیم.

درس اول

لینک دانلود رایگان فایل PDF درس اول جهت تست    پسورد گشاینده فایل : khiyabun.com

لینک دانلود رایگان فایل صوتی درس اول جهت تست پسورد گشاینده فایل : khiyabun.com

لینک دانلود رایگان فایل PDF درس اول جهت تست    پسورد گشاینده فایل : khiyabun.com

لینک دانلود رایگان فایل صوتی درس اول جهت تست پسورد گشاینده فایل : khiyabun.com

نظرات  (۱۰)

سلام بابت زحمت بینهایتتون ممنونم فقط لطفا بکار سایتتون ادامه بدید خواهششششش

پاسخ:
با سلام سپاس .نیلوفرخانم مشغله کاری مدتیه اجازه ادامه اموزش را ازم گرفته ولی حتما بزودی فعالش میکنم
سلام. قیمت کل فایل های پی دی اف و صوتی چقدره؟  و چطور باید ازتون بخرم؟
ممنون
پاسخ:
سلام امکان فروش تا دوماه اینده فراهم نیست .بزودی سرسایت اعلام میکنیم.باسپاس از همراهی شما

خوب نوشتتون بدک نبود خسته نباشید و مرسی نباید تند میرفتم

پاسخ:
سپاسگزارم . البته بعلت مشغله زیاد شغل و تدریس که این روزهای فقط وقت پرکن شده ادامه دادن مطالب برام خیلی مشکل شده.بااین وجود سعی میکنم و امیدوارم ببینندگان راضی باشند.موفق باشید.

اولن سلام دومن اول بگم قصد تشکر ندارم چون من شخصا بهتون نگفته بودم این همه زحمت بکشین خوب شما فک نمیکنین یکم فقط یکم ابعاد نوشته ی شما کوچولو باشه یکمم چشممون درد میگیره اگه بهش فک کنین ممنون میشم

پاسخ:
با عرض پوزش در حد وسع بوده اگر بتونم وقت بیشتری فراهم کنم بهینه سازی انجام خواهد شد.
ممنون
پاسخ:
با تشکر منتظر نظرات و پیشنهادات خوبتان هستیم.
دوست گرامی اگر تونستی مبحث و ادامه بی ممنون میشم. تا اینجا جا هم خیلی عالی بود
پاسخ:
باسلام
به یاری و تشویق های دوستانی خوبی از جمله جنابعالی ویرایش جدید دوره آموزش زبان روسی را شروع کردم.خدا کنه بتونم رضایت شما را برآورده کنم.
پس چرا ادامه ندادید اموزش زبان روسی رو ؟
کجایید اصلا؟
پاسخ:
 با عرض سلام خدمت دوست گرامی و باعرض پوزش بابت  تاخیر طولانی بنده .راستش مشغله کاری زیادی که داشتم نذاشت درخدمت باشم انشالا سعی میکنم از بی نظمی دربیام و دوباره اینجا رو فعال کنم البته میخوام یه سایت راه اندازی کنم و این بلاگ را به اون منتقل کنم چون تدریس دانشگاه هم دارم و الان فصل امتحاناته کمی طول میکشه ولی ما جنوبیا اهل شکست نیستیم.الانم ایران هستم .پایدار باشید.   
بسیار مفید است یک جهان ممنون
پاسخ:
سپاسگزار 
بسیار مفید بود یک جهان ممنون

پاسخ:
سپاسگزار
با سلام خدمت شما بزرگواران .از سایت شما به خاطر مطالب پر محتوا تشکر میکنم اینگونه مطالب شاید از سوی اکثر جوانان مورد استقبال قرتر نگیره اما برای اونهایی که دنبال کسب دانش و علم هستند واز دیدن سایتهای کم محتوا و بی ارزش خسته شدند مکان خوبی است...ا موفق و پایدار باشید ..ا
پاسخ:
سلام .سپاسگزار و ممنون بابت درک بالای حضرتعالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی