خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
با تاکید بر انجام هماهنگی‌های لازم با بغداد

رئیس منطقه کردستان عراق تاکید کرد که «سنجار» را به هیچ طرفی تسلیم نخواهد کرد و به عنوان یک استان به منطقه کردستان مرتبط خواهد شد.

خبرگزاری فارس: «مسعود بارزانی»: «سنجار» استانی مرتبط با منطقه کردستان خواهد شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مسعود بارزانی» رئیس منطقه کردستان عراقف در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت که به هرگز «سنجار» را به هیچ طرفی تسلیم نخواهد کرد و تلاش خواهد کرد با هماهنگی بغداد، آن را یک استان مرتبط با منطقه کردستان اعلام کند.

وی در مراسم نخستین سالروز سقوط سنجار که در استان «دهوک» برگزار شد و خبرنگار «السومریه نیوز» نیز در آن حضور داشت، گفت: اقدامات داعش در قبال زنان و دختران ایزدی ثابت کرد که این گروه شرافت و اخلاق ندارد. اما این زنان و دختران ایزدی ربوده شده، همچنان سمبل شرافت کردها باقی خواهند ماند.

 بارزانی تاکید کرد: ما هرگز به این مسئله که سنجار را به طرفی تسلیم کنیم، نمی‌اندیشیم و می‌خواهیم این منطقه را به کردستان ملحق کنیم و به همین دلیل با همکاری و هماهنگی بغداد می‌خواهیم آن را استان معرفی کنیم.

تکفیری‌های داعش از اوایل آگوست 2014 بر منطقه سنجار بخشی از استان «نینوا»  که اکثریت ساکنان آن را ایزدی‌ها تشکیل می‌دهند، سیطره یافتند. نزدیک به 400 هزار ایزدی آواره و هزارات نفر در این منطقه به محاصره تکفیری‌ها درآمدند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی