خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
رایانه شخصی با دو سیستم‌عامل ویندوز و اندروید در نمایشگاه CES 2014

تلفن همراه ویژه کودکان با قابلیت کنترل توسط والدین


یک تلفن همراه هوشمند نیرومند در نمایشگاه CES امسال رونمایی گردید که به صورت تخصصی برای کارکرد کودکان و نوجوانان طراحی شده و به صورت همزمان امکانات کنترلی بسیار بالایی را به والدین آنها می‌دهد.



بنا به گزارش ایتنا این تلفن همراه هوشمند که Kurio نام دارد با قیمت ۱۹۹ دلار به مشتریان عرضه خواهد شد و والدین دارنده گوشی می‌توانند به صورت راه دور از میزان مصرف گوشی، ساعت مکالمه، میزان استفاده از هر نرم افزار، لیست سایت‌های مراجعه شده و ... آگاهی یابند و این اطلاعات به صورت آنلاین بر اساس تنظیمات انجام شده توسط والدین به آنها ارسال خواهد شد.

همچنین والدین می‌توانند به صورت راه دور امکان دسترسی کودکشان به یک نرم افزار یا بخش خاص موبایل را محدود نمایند.


این گوشی دارای پردازنده دو هسته‌ای و ۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.
حافظه این مدل ۵۱۲ کیلوبایت بوده و نمایشگر آن ۴.۳ اینچی با قابلیت استفاده از رزولوشن نهایی ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل می‌باشد.

شاید این سخت افزار در قیاس با بزرگان موبایل چندان نیرومند به نظر نرسد ولی نباید فراموش کنیم که این سیستم برای کارکرد کودکان و نوجوانان طراحی شده است و این توان پردازشی بیش از نیاز عادی هر کودکی می‌باشد.
 

منبع: http://www.itna.ir


=======================================================

تلفیق فناوری اطلاعات با سوپر اسپورت شورلت


در روز سوم نمایشگاه CES نسخه ای از خودروی شورلت کوروت با سیستم ویژه هوشمندی با نام Chevy OnStar ۴G LTE Corvette رونمایی گردید که به امکانات فو‌ق‌العاده پیشرفته در زمینه شبکه مجهز بود.


بنا به گزارش ایتنا این خودروی سوپر اسپرت به شبکه داخلی ۴G مجهز بوده و امکانات بسیار مفید خود را از طریق یک صفحه نمایشگر ال سی دی به راننده و سرنشینان خودرو عرضه می‌نماید.

این خودرو به کمک شرکت AT&T به شبکه اینترنت متصل خواهد شد وبرای خود یک فروشگاه ویژه نرم افزاری دراد تا بتوان ویژگی‌های آن را در طول زمان گسترش داده و به پیشرفت بیشتر آن فکر کرد.


کارکرد این سیستم بسیار روان بوده ونیاز به تنظیمات نخواهد داشت و به صورت پیش فرض تمامی موارد مورد نیاز بر روی آن تنظیم شده است.

از جمله نرم‌افزارهای پیش فرض این سیستم می‌توان به نرم‌افزارهای مشهوری مانند The Weather Channel، TuneIn، EvenSeeker، Kaliki و Slacker اشاره نمود که عموما اطلاعات مفیدی برای یک خودروی نیمه هوشمند را به کاربر عرضه می‌کنند.
  منبع: http://www.itna.ir 
=============================================== 

مدیاتک اولین شارژر بی‌سیم چند حالته‌ی جهان را معرفی کرد

مدیاتک اولین شارژر بی‌سیم چند حالته‌ی جهان را معرفی کرد

پس از معرفی اولین تراشه‌ی هشت هسته‌ای جهان برای ابزار‌های قابل حمل که قابلیت استفاده‌ی هم‌زمان از هشت هسته‌ی پردازشی را دارد، کمپانی تایوانی مدیاتک قدم دیگری را در جهت اعمال نوآوری‌های خود برداشت. در نمایشگاه CES 2014 مدیاتک دستیابی به فناوری ساخت دریافت‌کننده‌ی چندحالته را با معرفی اولین شارژر بی‌سیم با حالت تشدید شده و القایی اعلام کرد.براساس گفته‌ی مدیاتک، استفاده‌ی از مکانیزم شارژ تشدید شده مزایایی را نسبت به روش شارژ القایی دارد. برای مثال این روش محدودیتی برای قراردادن ابزار مورد نظر در نزدیکی فرستنده ندارد و کاربران می‌توانند ابزارهای خود را نه تنها در محل مورد نظر بلکه در اتاق‌های مجاور نیز شارژ کنند. همچنین این محصول قابلیت شارژ ابزارهای مختلف را با مصارف متفاوت ممکن کرده است.

مطمئنا روش شارژ القایی مفهومی است که همگان از شارژ بی‌سیم در سر دارند و آن امکان شارژ بی‌سیم در هر مکانی است که کاربران را مجبور به دامنه‌ی محدود چند سانتی‌متری شارژر نکند. اما اگر نگران عدم پشتیبانی از محصولات قبلی که امکان شارژ بی‌سیم در آن‌ها وجود دارد، هستید، مدیاتک امکان شارژ ابزارهای مخصوص شارژ القایی را نیز در محصول خود پیش‌بینی کرده که مناسب نسل‌های پیشین در عین استفاده در محصولات جدید است. مطمئنا سهولت استفاده از این محصول منجر به روی‌آوردن تولیدکنندگان بیشتری به این روش خواهد شد که حاصل تقاضای کاربران برای استفاده از آن در محصولات جدید خواهد بود. سال 2013 حدود 20 میلیون رسیور شارژر بی‌سیم به‌فروش رفت که به احتمال فراوان این میزان تا سال 2018 به 700 میلیون دستگاه خواهد رسید.

شاید فناوری مدیاتک منجر به افزایش استفاده از این روش برای شارژ کردن و در نتیجه بالا رفتن فروش آن در سال جاری شود.

منبع: http://www.zoomit.ir 

=========================================== 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی