خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

هشت روش ساده برای درآمد‌زایی از طریق اینترنت

Adminstartor | دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۱۴ ب.ظ
  1. ایجاد وب‌سایت

اگر اینترنت یک کشور باشد، پس وب سایت مانند ملک و زمین است. مطمئنا می‌دانید که املاک در جهان فیزیکی ارزشمند هستند. املاک دیجیتالی نیز به همین روش ارزش دارند. با ایجاد یک وب سایت شما نقشه ای از ملک آنلاین خودتان را می‌کشید.

این ملک را از هرآنچه می‌خواهید می‌توانید پر کنید، اما برای موفقیت آن باید آن را از طریق رسانه‌های اجتماعی (و هر جای دیگری که فکر می‌کنید) تبلیغ کنید. وقتی مردم به ملک شما رفت و آمد می کنند، هرچه ارائه دهید می‌توانید به مردم بفروشید. برای ایجاد یک وب سایت، یک host لازم دارد (مانند goDaddy) و یک template  (مانند WordPress) و البته محتوا و مطلب.

دوتای اولی را آسان می‌توان بدست آورد و دشواری محتوا هم تنها در ایجاد آن است. شما می‌تواند بلاگ‌ پست کنید، اجناس برای فروش، تصویر، ویدئو و هرچه می‌خواهید در آن داشته باشید. بازگشایی یک وب سایت برای خود شما را بالقوه قادر می‌سازد تا از روش‌هایی که من قصد دارم بیان کنم، پول در آورید.

  1. بازاریابی back to back

یک مدل تجارت آنلاینی که من خیلی دوست دارم GetVoip است، یک بازاریابی مبتنی بر رابطه، واقع در نیویورک. GetpVoip مانند یک آژانس برای ارائه دهندگان ارتباطات تجاری عمل می‌کند. آنها فهرستی از ارائه دهندگان Voip را بروزرسانی کرده، از جمله رتبه بندی‌ها، مقایسات، بازخوانی مشتریان، شناخت عمیق از بازار و روند‌های کاربر نهایی و نظرات کارشناسی از سوی متخصصین تجاری و طیف متنوعی از موضوعات مربوط به مشتریان تجاری. GetVoip  نه فقط با خبررسانی بلکه با فراهم آوردن تحلیل دقیق از محصولات ارائه شده، قادر است که سایت شما را پر رفت و آمد سازد و بر نفوذ و قدرت تجارت شما بیافزاید.
هرچه نفوذ آنلاین بیشتری داشته باشد، پول بیشتری بدست می‌آورید. اگر به خاطر ارتباطات دیرپا و مداوم خود شناخته شده باشید، پس هیچ نگرانی از ایجاد مارک تجاری آنلاین خود نخواهید داشت. قادر خواهید شد که در کشور خود به رسمیت شناخته شده و در صنعت خود مثل توپ صدا کنید. ردیابی اعداد و ارقام (مثلا چند نفر از سایت شما بازدید می‌کنند، هر تبلیغات چندبار کلیک می شود و از این کلیک چند خرید انجام می شود) شما را قادر می سازد تا این بخش از تجارت خود را توسعه دهید و بتوانید به یک نمایندگی آنلاین تبدیل شوید.

  1. Google Adsense

اگر به نظرتان می‌آید که اطلاعات فنی این کار برای شما زیاد است، یک راه آسان وجود دارد: پلاتفرم تبلیغاتی گوگل به سادگی ایجاد شناسه کاربری و کپی کردن یک کد کوچک روی وب سایت شماست و این به شما اجازه می‌دهد تا تبلیغات به طور خود کار در سایت شما قرار گیرند. مشکل این برنامه این است که شما هیچ کمیسیونی دریافت نمی‌کنید و روی محتوای تبلیغات کنترلی ندارید. این برای برخی مفید است اما کاربران توانمند چیز بسیار قوی‌تری می‌خواهند.

  1. Amazon Associates
    آمازون یک برنامه همکاران برای مالکین و دارندگان بلاگ دارد. آمازون یک ابزار جستجو برای یافتن محصولات و خدمات مناسب از سایت تان به شما ارائه داده و طیفی از سبک‌های تبلیغاتی روی سایت شما نمایش داده می‌شود از جمله تصاویر بنر (بیلبوردهای دیجیتالی) و متن.

هر جنسی که از طریق لینک آمازون شما خریداری شود به شما کمیسیون پرداخت می‌شود. اما این کار نیاز به حجم ترافیک بالا برای رسیدن به نتیجه لازم را ندارد. من با این برنامه تنها وقتی هزار کلیک در ماه برای سایتم داشتم، پول در آوردم. این مبالغ کسب شده می‌تواند حساب آمازون شما را بالانس کرده و برای شما یک چک صادر می شود یا مستقیما پول به حساب بانکی شما ریخته می‌شود. اگر آمازون را دوست دارید، این برنامه اش را هم دوست خواهید داشت. برای یک کسب درآمد روزانه دیگر از طریق Amazom Assoiciates اینجا را کلیک کنید.

  1. Rakuten Linkshare

    برای تبلیغات آنلاین گزینه‌های خیلی بیشتری از آمازون و گوگل وجود دارد. Linkshare راکوتن مکان بزرگی است برای جستجوی آشنایان برای تبلیغات شما. از طریق این برنامه می توانید پیوند‌های تبلیغاتی، پیوند‌های ایمیل و بنر‌های تبلیغاتی را برای Starbucks، Walmart، iTunes و دیگر مارک‌های تجاری محبوب دیگر سفارشی کنید. با این برنامه می‌توانید شرکت‌های کوچکتر یا مارک‌های تجاری خاص یا منطقه‌ای را پیدا کنید. من ترکیبی از برنامه‌های گوگل، آمازون و راکوتن را اجرا کردم و درآمد ماهیانه من از این برنامه‌ها تقریبا به 150 دلار رسید. این پول زیادی نیست اما کار زیاد دیگری لازم نیست و چون تبلیغات دائمی هستند، جریان درآمدزایی شما ادامه می‌یابد.

  1. برنامه‌های ارجاعی شرکتی

مزایای تبلیغات دائمی، بنرها و پیوند‌ها تنها راه برای کسب کمی پول از کارهای آنلاین شما نیست.  با داشتن یک وب سایت، شما این قدرت را دارید که به شرکت‌ها میل زده و از آنها تبلیغات بخواهید. من از این خجالت نخواهم کشید که شرکت یوگایی که از آن حصیر برای تمرین یوگا خریداری می‌کنم، بداند که من یک بلاگ دارم و مطالب مربوط به یوگا منتشر می‌کنم- گاهی اوقات این می‌تواند باعث گرفتن تخفیف شود.

بارها از تماس با روابط عمومی شرکت‌ها، تبلیغات یا دیگر جنبه‌های فروش شرکتی، کسب و کار باارزشی کسب می‌کنم. گاهی یک نوشیدنی رایگان می‌گیرم. به هر طریق پول فی نفسه بی ارزش است. در نقش یک آدم معمولی از اینترنت برای داد و ستد کالا و آنچه دارید و می‌توانید برای نیازتان انجام دهید، استفاده کنید.

  1. .Klout
    اگر شما یک شناسه کاربری در رسانه‌های اجتماعی دارید، Klout را امتحان کنید. این شرکت استفاده شما از رسانه اجتماعی را ردیابی کرد و تعیین می‌کند که مخاطبین شما چقدر زیاد هستند و چه نوع مخاطبینی براساس موضوع پستها  و مطالب خود به خود جلب می‌کنید. شما با استفاده از این اطلاعات، برای دریافت اجناس، بلیط‌ها و دیگر چیزهای رایگان واجد شرایط می‌شوید. وب سایت‌شان را چک کنید و اغلب راه‌هایی برای کسب اجناس رایگان از طریق انجام آنچه معمولا آنلاین انجام می‌دهید، خواهید یافت.
  1. Ebay

اگر شما چیزی برای فروش دارید، پس Ebay جایی است که باید در وهله اول آنرا به طور جدی مورد ملاحظه قرار دهید. شخصا به خاطر کاری که برای ایجاد شهرت می‌کند، طرفدار این وب سایت نیستم. اگر شما مایلید این فرآیند خرید و فروش از طریق Ebay را دنبال کنید، پس پاداش های زیادی خواهید گرفت- کسانی هستند که از فروش کتاب درباره اینکه چگونه از طریق فروختن هرچیزی در Ebay ثروت کسب کرده اند، ثروتمند شده اند!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی