خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

در چند روز گذشته خبری در رسانه ها  از شرکت سامسونگ که ظاهرا یک شرکت فعال در حوزه های‌تک است در تخریب آثار باستانی منتشر شد.

 

اما آنچه که شاید از دید رسانه های غافل ماند نقش محمد حسین برخوردار یکی از سهام داران عمده این شرکت و عضو هیت نمایندگان اتاق تهران در این خصوص بود.

 

یکی از پرونده های میراثی که در سنوات گذشته مورد توجه افکار عمومی و رسانه قرار گرفت  و با حضور به موقع مردم و اعتراض سازمان میراث فرهنگی در نهایت با رای دیوان عدالت اداری، به نفع میراث ملی مردم ایران، ختم شد، ولی حضور "ترامشلو" و شرکای او برای ساخت و سازهای تجاری در عرصه یادگارهای تاریخی میراث فرهنگی کشور، خاتمه نیافته است.

 

واقعیت این است که محمد حسین برخوردار عضو هیئت مدیره و مدیرعامل و یکی از شرکای اصلی «حمیدرضا هاشم نیا» در ایران شمرده می شود و با وی طبق اسناد موجود در روزنامه رسمی کشور در شرکت بازرگانی دلگشا که مجری اصلی تخریب سرای دلگشا بود عضویت دارد.

 

این در حالی است که وی طی روزهای گذشته با مطبوعات اعلام کرده است که از کلیه سمت های خود در شرکت سامسونگ البته بجز سهام آن استعفا داده است اما باید در این خصوص گفت استعفای وی در حال حاضر هیچ کمکی به تطهیرش و عدم پاسخگویی در خصوص اعمالی که در زمان داشتن سمت در سامسونگ انجام داده  نمی کند.

 

دانا به زودی اسناد دیگری در خصوص نقش آفرینی شرکت سامسونگ و محمد حسین برخوردار در خصوص تخریب میراث فرهنگی منتشر خواد نمود.

http://newsroom.dana.ir/News/380725.html

نظرات  (۱)

What a great site indeed comments content news constantly up to date and quitlay,this site now and much faster high-quality and fast site that comments are always up to date, admin really want to thank us, it's thanks to such a beautiful site comments we gain knowledge we and listen from this site music
پاسخ:
Thank you dear friend

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی