خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

میلیاردرهای لیگ برتر را بشناسید

Adminstartor | دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۵ ب.ظ

به دلیل همین عدم شفافیت است که هر سال در نقل و انتقالات شایعات زیادی درباره بازیکنان مختلف شنیده می شود. در فصل نقل و انتقالات شنیده‌هایی که از رقم قرارداد بازیکنان به گوش می‌رسد، متفاوت هستند و تفاوت آن‌ها درباره رقم قرارداد یک بازیکن، بعضا تا یک میلیارد تومان هم می‌رسد. امسال هم چند بازیکن در فوتبال ایران هستند که گفته می‌شود از سایر بازیکنان پول بیشتری گرفته‌اند. البته این شنیده‌ها آن‌قدر هم بیراه نیستند و شاید رقم اعلام شده در رسانه‌ها 100 الی 200 میلیون تومان با رقم اصلی قرارداد تفاوت داشته باشد، اما نباید درباره اینکه این بازیکنان از همه بیشتر پول گرفته‌اند شک داشت.

مثل چند سال گذشته، مهدی رحمتی باز هم جزو نفراتی است که گفته می‌شود از اکثر بازیکنان فوتبال ایران پول بیشتری گرفته است. رحمتی که فصل قبل دو میلیارد تومان از پیکان گرفته بود، امسال با رقمی کمتر به استقلال آمد. اما در قرارداد او نوشته شده که 900 میلیون طلب خود را از آبی پوشان بگیرد. این بازیکن امسال قرار است یک میلیارد تومان برای قرارداد جدید خود بگیرد که با 900 میلیون طلبش می‌شود 1.9 میلیارد تومان.

سیدجلال حسینی هم مدت‌هاست که جزو بازیکنان گران قیمت ایران شناخته می‌شود. او امسال با پرسپولیسی‌ها مذاکره کرد اما برانکو این بازیکن را نخواست و سرانجام به باشگاه نفت تهران رفت. سیدجلال ابتدا قصد داشت رقم‌های نجومی بگیرد اما زمانی که دید هیچ باشگاهی حاضر نیست حدود دو میلیارد تومان به او بدهد، راضی شد با رقمی کمتر از یک و نیم میلیارد تومان به نفت تهران برود. البته همین رقم هم برای سیدجلال حسینی که پا به سن گذاشته و کارآیی گذشته را ندارد، بالاست.

شایعه شده که احسان حاج صفی گران قیمت ترین بازیکن این فصل بوده. او در یکی از پولدارترین تیم‌های لیگ برتر بازی می‌کرد و قراردادش را با سپاهانی‌ها تمدید کرد. حاج صفی که حالا یکی از باتجربه‌های تیم ملی است، رقمی حدود 1.7 میلیارد تومان از این تیم طلب کرده و گرچه سپاهان این رقم را تایید نمی‌کند، اما بعید است که این بازیکن جوان به کمتر از این پول رضایت داده باشد.

امید ابراهیمی هم از بازیکنانی است که به دلیل شرایطش می‌توانست بهترین پول‌ها را بگیرد. او قراردادش را با استقلال تمدید کرد و حدود 1.2 میلیارد تومان از این تیم گرفت. البته به این شرط که طلب فصل گذشته را هم کامل دریافت کند. ابراهیمی می‌دانست که اگر از استقلال برود، باید قید طلب خودش را بزند اما ترجیح داد در این تیم بماند و در عوض از مدیران ضمانت بگیرد که پول فصل قبلش را بگیرد.

مهدی طارمی دیگر بازیکن گران قیمت این فصل بود. او پارسال با پرسپولیس قرارداد 150 میلیون تومانی بست که در میانه فصل نژاد فلاح قرارداد او را به 350 میلیون تومان رساند. طارمی قصد داشت به لیگ کویت برود و یک و نیم میلیون دلار بگیرد اما در نهایت نتوانست به کویت برود. با این حال او که حالا به عنوان پدیده لیگ شناخته می‌شود، می‌توانست از تیم‌های متمول رقم‌های خوبی بگیرد اما پرسپولیس توانست این بازیکن را راضی کند که بماند. طارمی برای فصل بعد یک میلیارد تومان از پرسپولیس گرفته است.

خسرو حیدری هم همچنان برای گرفتن بهترین پول‌ها حاضر و آماده است. او امسال قراردادش را با استقلال تمدید کرد و سقف قرارداد این تیم را گرفت. یک میلیارد تومان به علاوه دریافت تمام مطالبات سال‌های گذشته که آن هم چیزی حدود یک میلیارد تومان می‌شود.

رامین رضاییان بازیکن جدید پرسپولیس هم با دریافت رقمی حدود 1.2 میلیارد تومان، جزو گران قیمت ترین بازیکنان این فصل لیگ برتر است. رضاییان از تیم‌های دیگری هم پیشنهاد داشت اما می‌خواست در تهران بازی کند و به همین دلیل سرخپوش شد. لئوناردو پادوانی بازیکن جدید سپاهان و محسن مسلمان بازیکن جدید پرسپولیس هم دیگر بازیکنانی هستند که رقم قرارداد آن‌ها کمتر از یک میلیارد تومان نیست.

<

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی