خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اقتصادنیوز، به گفته منابع آگاه، شرکت آئودی که به طراحی و تولید خودروهای لوکس مشهور است، یکی از گزینه های مدنظر ایران خودرو برای همکاری مشترک به شمار می رود. این شرکت زیرمجموعه فولکس واگن آلمان به حساب می آید و اصلا مطرح شدن نامش نیز به واسطه مذاکراتی است که ایران خودرو با فولکس برای همکاری مشترک داشته است.

ایران خودرو می خواهد با کل مجموعه فولکس واگن ارتباط برقرار کرده و مشارکت داشته باشد، تا از این راه نه تنها طعم همکاری با بزرگترین خودروساز فعلی دنیا (فولکس واگن) را بچشد، بلکه با زیرمجموعه های معتبر و معروف آن نیز ارتباط برقرار کند.

آن‌طور که منابع آگاه عنوان می کنند، به احتمال زیاد، اولین محصول آئودی در ایران خودرو، سال 96 روانه بازار کشور خواهد شد. با این شرایط و با توجه به اینکه آئودی جزو خودروسازن لوکس دنیا به شمار می رود و محصولاتی گران را تولید می کند، باید منتظر ماند و دید خودرو موردنظر جزو کدام محصولات این خودروساز آلمانی است و با چه قیمتی به دست مشتریان ایرانی خواهد رسید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی