خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

مادورو: دوران سازمان کشورهای آمریکایی به سر آمده است

Adminstartor | دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۴۶ ب.ظ

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «تله سور»، «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا روز گذشته ضمن اعلام این که دوران سازمان کشورهای آمریکایی به سر آمده و این سازمان باید به فعالیت خود پایان دهد، عنوان کرد که دیگر زمان آن فرا رسیده که مردم آمریکای لاتین و کارائیب در مسیری متفاوت از منافع امپریالیستی آمریکا قرار گیرند.

وی افزود که سازمان کشورهای آمریکایی دیگر هیچ کاربردی ندارد و اکنون زمان آن فرا رسیده که تغییر کرده و مسیر جدیدی برای خود انتخاب کنیم؛ اکنون زمانه متعلق به جامعه کشورهای آمریکای لاتین و کارائیب (سلاک) است.

«مادورو» با طرح این پرسش ادامه داد که سازمان کشورهای آمریکایی در طول عمر 67 ساله خود تاکنون باعث ایجاد چند کودتا و توطئه شده است؟ وی همچنین تصریح کرد که این سازمان تحت سلطه امپریالیسم است و هر بار بیش از پیش در این گرداب غرق می‌شود.

رئیس‌جمهور ونزوئلا در اشاره به دسیسه‌چینی‌های سازمان کشورهای آمریکایی گفت: چندین کوبایی به خاطر حمله «باهیا» که تحت حمایت این سازمان صورت گرفت، جان خود را از دست دادند؟ چندین نفر در شیلی و در جریان کودتا علیه «آلنده» که باز هم تحت حمایت این سازمان صورت گرفت، جان باختند؟ چند ونزوئلایی در 11 و 12 آوریل در جریان کودتای تحت حمایت سازمان کشورهای آمریکایی از دست رفتند؟

وی در پایان افزود که اکنون زمانه متعلق به «سلاک» است؛ متعلق به «اوناسور» (اتحادیه ملت های آمریکای جنوبی) و «آلبا» (اتحادیه بولیواری برای مردم آمریکای لاتین) است؛ اکنون زمان عشق و وحدت است نه تجاوز و دخالت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی