خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

شهاب‌سنگ یافته‌شده در زنجان بررسی می‌شود

Adminstartor | يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۴۱ ب.ظ

شهاب‌سنگ یافته‌شده در اطراف یکی از روستاهای زنجان طبق اعلام مسئولان در حال بررسی است.

به گزارش فارس از زنجان، بعد از دیده شدن یک شیء نورانی در آسمان چند استان کشور اظهار نظرهای متفاوتی در این زمینه صورت گرفته است.

بر این اساس اهالی استان‌های زنجان، قزوین، همدان و البرز یک شیء نورانی را در آسمان استان خود دیده‌اند، اما هنوز مشخص نیست که این جسم چه بوده و کجا افتاده است.

اما پس از این اتفاق اشیائی در برخی نقاط یافته می‌شود که گفته شده، بقایای حاصل از این شهاب سنگ است، اما مسئولان اظهار می‌کنند که صحت و سقم این امر در حال بررسی است.

عکس پیش رو که توسط یکی از خبرنگاران زنجان گرفته شده، تکه سنگی است که بنا به اظهار یک کشاورز زنجانی که از نزدیک شاهد برخورد آن بوده است و گفته می‌شود، این سنگ تکه‌ای از شهاب سنگ دیده شده است.

مسئولان در مورد این سنگ اظهار می‌کنند که هنوز از شهاب سنگ بودن آن مطمئن نیستند و قرار است پس از بررسی مشخص شود که این ادعا تا چه حد صحت دارد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی