خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

سامسونگ تبلت 12 اینچی مجهز به ویندوز 10 معرفی می‌کند

Adminstartor | يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۰۳ ب.ظ
تبلت سامسونگ

منبع خبری که چند روز پیش نتایج مربوط به بنچمارک پردازنده‌های نسل جدید اپل، سامسونگ، ال‌جی و انویدیا را فاش کرد، در حساب کاربری خود روی شبکه‌ی اجتماعی Weibo اعلام کرده سامسونگ روی یک تبلت 12 اینچی با سیستم عامل ویندوز 10 کار می‌کند.

 ظاهرا بعد از انتشار نسخه‌ی نهایی ویندوز 10 کمپانی‌های مختلف دست به کار شده‌اند و به نظر می‌رسد براساس شایعات جدید، سامسونگ نیز یکی از شرکت‌هایی است که قصد دارد یک تبلت 12 اینچی جدید مجهز به ویندوز 10 را روانه بازار کند، که می‌تواند رقیب سرفیس پرو 4 باشد. جدیدا اعلام شد مایکروسافت برای مهرماه سرفیس پرو 4 را در کنار گوشی‌های پرچمدار خود معرفی خواهد کرد.

گفته می‌شود این تبلت به یک نمایشگر 12 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 یا 3840 در 2400 پیکسل مجهز خواهد شد. قرار است قلب تپنده‌ی تبلت سامسونگ یک پردازنده‌ی اینتل Core M با لیتوگرافی 14 نانومتری در کنار 4 گیگابایت رم باشد و از قلم S Pen و از برخی از قابلیت‌های جذاب گلکسی نوت 5 نیز بهره‌مند گردد.

این تبلت 12 اینچی که براساس ویندوز 10 کار خواهد کرد، 6.2 میلی‌متر ضخامت داشته و وزن آن 600 گرم خواهد بود. هنوز درباره‌ی زمان عرضه یا معرفی این تبلت سامسونگ خبری منتشر نشده است. البته در حال حاضر نمی‌توان از صحت وجود این تبلت نیز اطمینان داشت.

  • Adminstartor

تبلت سامسونگ

نظرات  (۱)


تبادل بازدید از روشهای درست و اصولی

linkz.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی