خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

زنان باردار به برزیل سفر نکنند!

حیاتی | چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۴۳ ب.ظ


در حالی که کمتر از 200 روز به بازی‌های المپیک ریو فرصت باقی است، اما نگرانی‌هایی در خصوص شیوع یک ویروس در برزیل به وجود آمده است.


به گزارش قدس آنلاین به نقل از مشرق نیوز، به دلیل شیوع ویروس زیکا در برزیل پیشنهاد شد تا زنان باردار از سفر به این کشور خودداری کنند که قرار است کمتر از 200 روز دیگر میزبانی بازی‌های المپیک را داشته باشد.
این ویروس توسط پشه منتقل می‌شود و هنوز درمان قطعی و واکسنی برای آن پیدا نشده است. تب، خارش، درد و التهاب از نشانه‌های این بیماری است. در حالی که این علائم در طول هفته گذشته نمایان شده اما این خطر برای زنان باردار وجود دارد که کودکانشان به دلیل ارتباط خونی دچار نقض‌هایی باشند.
برزیل یکی از کشورهایی است که این مورد ویروس در آن پیدا شده و کلمبیا، الساوادور، گواتمالا، هوندوراس، مکزیک، پاناما، ونزوئلا، هائیتی و پورتوریکو نیز کشورهایی هستند که این ویروس در آنها دیده شده است.
سخنگوی کمیته برگزاری بازی‌های المپیک ریو در این باره اعلام کرد بررسی‌های روزانه از سالن‌های ورزشی در جریان بازی‌ها المپیک و پارالمپیک انجام می‌شود.
حدود 25 میلیون دلار به دولت برزیل قرض داده شده تا سلامتی را در این کشور در جریان برگزاری بازی‌های المپیک ریو تامین کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی