خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «صلاح‌الدین دمیرتاش» رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق‌ها در ترکیه امروز پنجشنبه اعلام کرد که هدف آنکارا در انجام عملیات نظامی در شمال سوریه، جنگ با داعش یا نابودی این گروه نیست.

به نوشته «اسکای نیوز»، این سیاستمدار ترکیه گفت: هدف ترکیه در حمله نظامی به سوریه، جلوگیری از وحدت اراضی کردی و تشکیل کشور کردی است نه نابودی داعش.

دمیرتاش گفت: حزب «عدالت و توسعه» ترکیه به دلیل از دست دادن اکثریت مطلق (در انتخابات پارلمانی 7 ژوئن) کشور را به سوی درگیری انتقام‌جویانه سوق می‌دهد.

وی پیش از این با اشاره به حملات ارتش و حکومت ترکیه به مواضع پ‌ک‌ک اعلام کرده بود که این کار با هدف حذف کُردها از انتخابات زودهنگام احتمالی در آینده، صورت می‌گیرد.

این سیاستمدار کُرد گفت: تمام حملات جنگنده‌های نیروهای هوایی ترکیه، عملیات زمینی ارتش ترکیه و عملیاتی که در رسانه‌ها و خبرگزاری‌های نزدیک به حکومت آغاز شده است در واقع هدف مشترکی دنبال می‌کنند و آن حذف کردن حزب دموکراتیک خلق‌ها در انتخابات زودهنگامیست که دولت ترکیه برای برگزاری آن توافق کرده است.این توطئه آنقدر ساده است که هر انسانی با نگاه عمیق به تحولات اخیر در ترکیه متوجه آن خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی