خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

دلایل بروز بوی بد دهان و راه‌های رفع آن

Adminstartor | جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۴۲ ب.ظ

وی با اشاره به اینکه وجود بلغم یا صفرای عفن در معده دارای علامت است، گفت: صفرای عفن اگر در معده باشد علامت هایی مانند ریفلاکس یا تلخی دهان وجود دارد.

این استاد دانشکده طب سنتی افزود: اخلاط نامناسب مثل صفرا یا بلغم عفن در معده تجمع پیدا می‌کند و از فعل و انفعالاتی که بروز پیدا می‌کند، مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.

کردافشاری بیان کرد: عفونت‌های لثه، پوسیدگی دندان و مشکلات دهانی که فساد و رطوبت شایع ترین علل ایجاد آن هستند. از دیدگاه طب جدید و طب سنتی هم به این نکته توجه شده است.

وی اضافه کرد: ممکن است مواد و رطوبت فاسدی از مغز از سینوس‌ها ترشح شود به سمت حلق و ریه رود که خود باعث ضعف لثه و دندان شود این رطوبت‌های زیادی ممکن است عفونت گوش و عفونت‌های مختلف دهد.

این استاد دانشکده طب سنتی ادامه داد: تجمع این مواد بوی نامناسبی در محفظه‌های مختلف ایجاد می‌کند و عفونت‌های ریوی را نیز به وجود می‌آورد. در بعضی از منابع طب سنتی آمده که اگر کسی هفته ای 2 الی 3 بار عسل را با مقدار بسیار کم سرکه مخلوط کند و به دندان ها بمالد، باعث سفیدی دندان‌ها می‌شود و عفونت‌ها را برطرف می‌کند و با مداومت آن باعث روییدن گوشت در لثه‌ها می‌شود.

کردافشاری گفت: مالیدن مخلوط گلنار با مورد و یک مقدار خیلی کم سرکه در تقویت لثه بی نظیر است و این مواد حالت قبض یا سفت کننده لثه‌ دارد که هم لثه‌ها را تقویت کرده و هم عفونت‌ها را برطرف می‌کند و باعث بهبود وضعیت دندان و سفیدی آنها می‌شوند و اگر کمی شیره انگور به این مخلوط اضافه شود اثراتش بسیار زیاد می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی