خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

به گزارش ایسنا، علی دایی پس از شکست تیمش در دیدار دوستانه برابر سایپا درباره این بازی گفت: 40-50 درصد بازیکنان ما نبودند و به همین دلیل انتظار بیشتری از تیم نمی‌رفت. تیمی که یک هفته تمرین کرده و بازیکنانش مشکل بدنی دارند،‌ طبیعی است که چنین نتیجه‌ای می‌گیرد.

وی همچنین گفت: سعی می‌کنیم با شروع لیگ و در طول بازی‌ها مشکلات تیم را حل کنیم. بازیکنان امروز زحمت کشیدند اما تیم ما هنوز شکل نگرفته و طبیعی بود که این نتیجه رقم بخورد.

دایی درباره اینکه سازمان لیگ اعلام کرده خیلی از باشگاه‌های ایران مشکل مالی دارند و نتوانسته‌اند مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده‌اند گفت: این حرف‌هایی که زده می‌شود فقط شعار است. تا به حال هیچ عزمی برای پرداخت مطالبات بازیکنان وجود نداشته است. اگر یک سال محکم ایستادگی می‌کردند الان این همه طلبکار در فوتبال وجود نداشت. نگاه کنید ببینید که از چندین سال قبل خیلی‌ها از بعضی باشگاه‌ها طلبکارند. ما خیلی در این زمینه شعار می‌دهیم اما در عمل جدی نیستیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا به نظر او امسال شاهد لیگ جذابی خواهیم بود یا خیر گفت: نمی‌توانم از حالا آینده لیگ را پیش‌بینی کنم اما فکر می‌کنم به خاطر اینکه چند باشگاه دیر کارشان را شروع کرده‌اند و همین طور مشکلات مالی اجازه نداده چند باشگاه خوب تمرین انجام دهند فکر نمی‌کنم لیگ با سال‌های قبل تفاوتی داشته باشد.

دایی درباره اینکه در فوتبال ایران بی‌اخلاقی‌های زیادی وجود دارد چطور شما با جواد نکونام رابطه خوبی دارید گفت: من می‌فهمم چرا بازیکن با مربی مشکل دارد. جواد نکونام هم‌بازی من بوده است. مطمئنا احترام‌ها همیشه متقابل خواهد بود. ما همه با هم خوبیم و اختلاف در یک خانواده طبیعی است. اختلاف‌ها فراموش می‌شوند و ما همه آن‌ها را فراموش می‌کنیم. شما در یک خانواده می‌بینید که برادر با برادر مشکل دارد اما اتفاقاتی رخ می‌دهد که همه چیز تمام می‌شود.

دایی درباره جذب بازیکنانی که نیاز دارد نیز گفت: ما سعی می‌کنیم بهترین‌ها را به تیم‌مان اضافه کنیم. مطمئنا تیمی که امروز دیدید با تیمی که هفته آینده خواهید دید متفاوت خواهد بود. ان‌شاءالله آقای میاچ هم درآینده به ما ملحق می‌شود.

وی در پایان درباره مالکیت باشگاه هم گفت: مالک باشگاه مشخص شده و ما اینجا هستیم تا به صبا کمک کنیم.

  • Adminstartor

دایی صبا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی