خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

تغییرات بیت کوین

Adminstartor | يكشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۱۰ ق.ظ

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۷۰.۸۸ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۳.۴۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از بیت کوین در این لحظه با قیمت ۳۵,۸۴۹ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۴,۶۹۰ تومان معادل ۸۸۵,۱۳۳,۰۶۷ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۸۰.۲۱ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۱۰.۷۶% کاهش یافته است. بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰(14 April 2021) معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۴۴.۷۲ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش بیت کوین ۱۸.۷۱ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۲۱ میلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن بیت کوین معامله می‌شود، صرافی Koinbazar با سهم %۲۸.۵۲ از حجم معاملات روزانه است.

یک ساعت یک روز یک هفته دو هفته یک ماه شش ماه یک سال دو سال
0.48% 6.11% -21.31% -35.38% -26.60% 107.35% 313.82% 387.30%
منبع: سایت ارزدیجیتال
  • Adminstartor

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی