خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مدیر شبکه پرس‌تی‌وی ایران که در شانگهای چین بسر می‌برد، امروز سه‌شنبه از تداوم فشار انگلیس بر این شبکه خبری بخاطر نمایش مستندها و اخبار و گزارش‌هایی که رسانه‌های غربی در باره آن سکوت می‌کنند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک» «محمد اخگری» مدیر شبکه خبری پرس‌تی‌وی که در نشست همکارهای سازمان‌های رسانه‌ای پیمان شانگهای حضور داشت، در این باره گفت: « پرس‌تی‌وی حوادث و رویدادهایی را پوشش می‌دهد که از سوی غرب مورد سکوت خبری قرار می‌گیرد. به عنوان مثال کشته شدن دو گزارشگر این شبکه در سوریه ، کشته شدن غیر نظامیان در افغانستان و پاکستان از سوی پهپادهای آمریکایی از آن جمله هستند.اما رسانه‌های خبری غربی هرگز آن‌ها را بیان نمی‌کنند.»

اخگری در ادامه به لغو امتیاز این شبکه در انگلیس  و حذف نام  پرس تی‌وی از ماهواره‌ها  به عنوان حربه‌ای برای عدم پخش برنامه‌ها  و تهدید به مسدود کردن حساب این شبکه در رسانه‌های اجتماعی اشاره کرد.

مدیر شبکه پرس تی‌وی گفت: «شعار ما انتقال صدای افرادی که قادر به ارسال پیام خود نیستند، می‌باشد و به همین دلیل با مشکلاتی مواجه می‌شویم.»

اداره« آفکام» که ناظر بر فعالیت‌های ارتباطاتی انگلیس است، در سال ۲۰۱۲ امتیاز شبکه پرس تی وی را حذف  و مانع  پخش برنامه‌های این شبکه شد. سال بعد نیز پخش برنامه‌های پرس تی‌وی از چند ماهواره‌ آمریکایی و اروپایی قطع شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی