خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

تحریم خرید خودرو واکنش طبیعی به خودروهای بی‌کیفیت قیمت بالاست

25-9-1391_IMAGE634911754429509199.jpg

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: برخورد قهری جامعه با خودروهای بی کیفیت قیمت بالا تحریم خرید خودروست.

غلام محمد زارعی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسنا گفت: پس از پنج دهه تولید خودروی بی‌کیفیت و غیر استاندارد وقت آن است در دوران پسا تحریم با کمک و همکاری خودروسازان بزرگ صنعت خودروسازی کشور متحول شود.

نماینده مردم بویر احمد و دنا در مجلس لغو تحریم‌ها را فرصت مغتنمی برای رساندن صنعت خودرویی کشور به طراز بین‌المللی دانست و اظهار کرد: برای حفظ اشتغال صنعت خودرویی کشور باید برندهای مطرح بین‌المللی با هدف انتقال فناوری‌های نوین همکاری مشترک داشته باشند.

وی نخریدن خودروی نو توسط مردم را یکی از راههای اجبار خودروسازان به تولید خودروهای با کیفیت دانست و افزود: تداوم نارضایتی مردم از خودروهای بی‌کیفیت و غیر ایمنی ایرانی خود به خود موجب بی‌رغبتی مشتریان به خرید خودروهای نو می‌شود و حتی قیمت خودرو در بازار آزاد کمتر از قیمت کارخانه می‌شود. برخورد قهری جامعه با خودروهای بی‌کیفیت قیمت بالا تحریم خرید است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بار دیگر متذکر شد : اگر تا قبل از توافق‌نامه برجام نوسازی صنعت خودروسازی کشور به بهانه تحریم‌ها دنبال نمی‌شد اما اکنون این بهانه در حال از بین رفتن است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی