خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

جان کری همچنین قرار است در دیدار با وزرای خارجه عربستان سعودی و روسیه درباره نبرد علیه داعش و دیگر گروه های شبه نظامی در سوریه نیز گفتگو کند. 
روسیه به همراه ایران، متحدان اصلی بشار اسد رئیس جمهور سوریه هستند در حالیکه دولت عربستان و آمریکا خواستار کنار رفتن اسد از قدرت هستند. 
در این میان همه طرف ها با داعش مخالفند که هم اکنون به عنوان بازیگری مهم در جنگ سوریه ظاهر شده است. 
دوشنبه سخنگوی کاخ کرملین از طرح های آمریکا برای ایجاد پشتیبانی هوایی برای گروه های شورشی سوری که با نیروهای بشار اسد می جنگند، انتقاد کرد. دمیتری پسکوف گفت کمک به مخالفان سوریه ،‌ جدای از کمکهای مالی یا فنی، باعث بی ثباتی بیشتر اوضاع در سوریه می شود. 
آمریکا که به همراه ترکیه مواضع داعش را در سوریه و عراق بمباران می کند، امیدوار است با حمایت از گروه های شورشی سوری منتخب خودش، داعش را از شمال سوریه بیرون کند. 
کری قرار است با اعضای شورای همکاری خلیج(فارس) که نهادی متشکل از کشورهای سنی است ، درباره توافقنامه هسته ای ایران گفتگو کند. کری پیش از این در قاهره پایتخت مصر به نگرانیهای منطقه ای درباره این توافقنامه اذعان کرد اما تاکید کرد این توافقنامه هر گونه تهدیدی را از طرف ایران کم می کند. 
کری به خبرنگاران گفت اگر ایران منطقه را بی ثبات می کند، بسیار بهتر است که ایران سلاح اتمی نداشته باشد.
ایران همیشه تاکید کرده است برنامه هسته ایش صرفا برای مقاصد صلح آمیز است. بسیاری از کشورهای عرب سنی همچنان درباره دولت شیعه تهران نگران هستند و آن را به حمایت از گروه های مسلح در نبرد با نیروهای سنی در سراسر منطقه متهم می کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی