خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

بیت کوین " Bitcoin " چیست؟

Adminstartor | دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۷ ب.ظ

بیت کوین امکان پرداخت‌های بسیار کم هزینه را فراهم می‌کند. شبکه بیت کوین سیستم کنترل کننده متمرکز ندارد و توسط هیچ ارگان یا نهاد دولتی اداره نمی‌شود. زمان متوسط تایید هر انتقال بیت‌کوین، تقریباً ده دقیقه است. انتقال پول از یک نقطه به نقطه دیگر در تمام شبکه اطلاع رسانی شده و تمام نقاط از آن آگاه خواهند شد.

قبل از ابداع بیت کوین، سیستم‌های مالی آنلاین برای امنیت به یک سیستم کنترل کننده مرکزی احتیاج داشتند. ناکاموتو با استفاده از شیوه اثبات کار در یک شبکه همتا به همتا، راهی جایگزین پیشنهاد کرد. بیت کوین نسبتاً پروژه‌ای جدید و شدیداً تحت توسعه است. به همین دلیل توسعه دهندگان آن به کاربران توصیه می‌کنند که به آن به عنوان یک نرم‌افزار آزمایشی نگاه کنند.

آشنایی با سایت‌ها و شرکت‌های مفید:

  • شرکت سیرکل (Circle)- با استفاده از ابزارها و پلاتفرم شرکت Circle، می‌توانید بدون پرداخت اجرت، پول خود را به بیت کوین یا از بیت کوین به پول دیگری تبدیل کنید و به یک حساب بانکی مرتبط کنید.
  • شرکت BitPay-این وب‌سایت یک سیستم پرداخت الکترونیکی برای پول بیت‌کوین در اختیار تجار قرار می‌دهد درست همانطور که دیگر سایت‌ها ویزا، مسترکارت یا پی پال (Paypal) قبول می‌کنند.
  • شرکت Virwox- وب سایتی برای خرید بیت کوین با استفاده از Paypal
  • شرکت Bitcoin Cloud Service-شرکت «سرویس‌های ابری بیت کوین» ارزان‌ترین قراردادهای استخراج را در بازار ارائه می‌دهد. برای تنها اندکی بیش از یک دهم بیت کوین (حداقل سفارش گیگا هش بر ثانیه 40 است.)، مشتریان می‌توانند از تجهیزات استخراج ابری این شرکت برای کار هش در همان روز سفارش به کار گرفته و پرداخت‌های روزانه به مدت پنج سال جمع‌آوری کنند.
  • شرکت CoinBase-ساده‌ترین راه برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین برای یک فرد معمولی خرید یکجای مقداری بیت کوین است. با وجود شرکت‌های ثبت شده در آمریکا و خارج کشور که در کار تجارت خرید و فروش بیت کوین هستند، امروزه خرید بیت کوین ساده‌تر از قبل شده است. برای سرمایه‌گذاران در آمریکا، ساده‌ترین راه استفاده از کوین بیس(Coinbase) است. این شرکت بیت کوین را به مشتریان با افزایش حدود یک در صدی بهای کنونی بازار می‌فروشد.
  • وب‌سایت BadBitcoin-سایت بدبیت‌کوین، هدف خود را راهنمایی و معرفی سایت‌های تقلبی یا ضعیف قرار داده و فهرست طولانیاز این سایت‌ها ارائه کرده است. اگر می خواهید در تجارت بیت کوین سرمایه گذاری کنید و سایتی را یافته اید و یا به شما پیشنهاد داده اند، بد نیست که در این فهرست، سایت مذکور را جستجو کنید تا مطمئن شوید که در این لیست سیاه قرار ندارد.
  • وب سایت ChangeMoney – bitreserve یک وب سایت جدید به نام orgراه اندازی کرده است. این وب سایت جدید یک نمای لحظه به لحظه از مقدار موجودی Bitreserve  در پول‌های مختلف، اینکه اعضای آن کجا قرار دارند و چه پول‌هایی نگاه می‌دارند و به کجا پول‌ها را ارسال می‌کنند، ارائه می‌دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی