خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

بهترین لپ‌تاپ‌های پیشنهادی بر اساس قیمت

Adminstartor | جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۱۶ ب.ظ

در اولین پیشنهاد از لیست پیشنهادی این ماه، به سراغ یک لپ تاپ میان رده از سری محصولات خوش نام X ایسوس می رویم. به دلیل ماهیت این سری از محصولات، Asus X555LI به راحتی می تواند نقش یک لپ تاپ مالتی مدیای همه کاره را برای کاربران خود ایفا کند. از طرفی به دلیل حضور یک پردازنده و کارت گرافیک میان رده در این محصول، کاربرانی که قصد دارند به اجرای بازی های نیمه سنگین و معمولی بپردازند و یا با نرم افزارهای نه چندان پیچیده کار کنند می توانند بر روی این لپ تاپ حساب ویژه ای باز نمایند. در کنار این کاربردها، بسیاری از کاربران به دنبال لپ تاپی هستند که با استفاده از مواد اولیه خوبی تولید شده باشد و آنها را در طی سالیان متعدد همراهی کند. سری لپ تاپ های X ایسوس همیشه به عنوان یک پیشنهاد اصلی برای این کاربران مطرح می شود.

ایسوس در کنار اینکه برای این لپ تاپ کیفیت ساخت بالایی در نظر گرفته، ویژگی های بسیار مناسب دیگری را هم برای آن تدارک دیده است. طراحی بدنه زیبا و در رنگ های گوناگون، صفحه کلید ارگونومیک و با آستانه عملکرد مناسب، تاچ پد بزرگ و وسیع و حضور طیف کاملی از پورت های اتصال همچون دو پورت USB 3.0 از جمله ویژگی های عالی این لپ تاپ است. استفاده از باتری های جدید Li-Polymer در این لپ تاپ سبب شده است که میزان شارژدهی تا 2.5 برابر، نسبت به هنگام استفاده از باتری های Li-ion افزایش پیدا کند. علاوه بر این، حضور فناوری ASUS Eye Care موجب می شود که میزان نورهای مضر تابش شده از سطح نمایشگر به میزان زیادی کاهش پیدا کند.

 


 

HP Pavilion 15-ac183nia

قیمت: حدود 2,330,000 تومان با گارانتی ایران رهجو

  • پردازنده:Intel Core i7 6500U با سرعت 2.50 تا 3.10 گیگاهرتز
  • کارت گرافیک: AMD Radeon R5 M330 با دو گیگابایت حافظه اختصاصی
  • صفحه نمایش: 15.6 اینچ از نوع TFT و با وضوح 1366 در 768 پیکسل
  • حافظه رم: 8 گیگابایت از نوع DDR3
  • حافظه ذخیره‌سازی: 1 ترابایت از نوع هارد دیسک با سرعت 5400 دور بر دقیقه

 

با معرفی و عرضه نسل ششم از پردازنده های اینتل یعنی تراشه های اسکای لیک، به تازگی تعداد زیادی از لپ تاپ های همراه با این تراشه های قدرتمند راهی بازار شده است. بازار داخل کشور نیز به تبعیت از بازارهای جهانی ظرف ماه گذشته میزبان این لپ تاپ ها شده که در چند پیشنهاد بعدی به سراغ این محصولات رفته ایم و قصد داریم جدیدترین محصولات برخوردار از این پردازنده ها را به شما معرفی کنیم. در اولین پیشنهاد قصد داریم لپ تاپ جدیدی که اخیراً توسط شرکت HP عرضه شده است را مورد بررسی قرار دهیم.

لپ تاپ Pavilion 15-ac183nia برای کاربرانی که در انتخاب پردازنده برای لپ تاپ خود بسیار دقیق عمل می کنند و دوست دارند از آخرین فناوری های اینتل در این بخش بهره‌مند باشند بسیار مناسب به نظر می رسد. علاوه بر این به دلیل حضور ویژگی های سخت افزاری مناسب، این محصول اچ پی می تواند برای کاربردهای عمومی و استفاده های عادی توسط کاربران نیمه حرفه ای بسیار مناسب باشد. از سویی دیگر پردازنده و کارت گرافیک موجود بر روی این لپ تاپ امکان اجرای برنامه ها و بازی های نیمه سنگین و تا حدودی سنگین را هم برای کاربران خود فراهم می کند. کیفیت بدنه و ساخت در این لپ تاپ در مقایسه با قیمت آن بسیار مناسب به نظر می رسد اما به دلیل استفاده از صفحه نمایش از نوع شفاف، زاویه دید مناسبی را برای این لپ تاپ نمی توان انتظار داشت.

 


 

Lenovo IdeaPad 500

قیمت: حدود 2,860,000 تومان با گارانتی الماس

  • پردازنده:Intel Core i7 6500U با سرعت 2.50 تا 3.10 گیگاهرتز
  • کارت گرافیک: AMD Radeon R7 M360 با چهار گیگابایت حافظه اختصاصی
  • صفحه نمایش: 15.6 اینچ از نوع TFT و با وضوح 1920 در 1080 پیکسل
  • حافظه رم: 8 گیگابایت از نوع DDR3
  • حافظه ذخیره‌سازی: 1 ترابایت از نوع هیبریدی همراه با 8 گیگابایت حافظه SSD

 

در لیست پیشنهادی ماه های گذشته به دفعات به معرفی لپ تاپ های سری IdeaPad لنوو پرداخته ایم و همیشه آنها را به عنوان یک لپ تاپ قدرتمند برای کسانی که علاوه بر صفحه نمایش با وضوح عالی به سرعت پردازش مناسب نیاز دارند توصیه کرده ایم. در ماه گذشته نسل جدیدی از این سری از لپ تاپ ها همراه با پردازنده های اسکای لیک اینتل وارد بازارهای داخلی شد تا علاوه بر حضور یک صفحه نمایش با وضوح FHD این بار لپ تاپ های سری IdeaPad را همراه با عملکردی بهتر و مصرف انرژی کمتر ببینیم.

خبر خوب برای علاقمندان به محصولات لنوو این است که برخلاف لپ تاپ های Z5070 و Z5170 که از صفحه نمایش براق بهره‌مند بودند این لپ تاپ با یک روکش مات همراه شده است تا با افزایش زاویه دید، هم اکنون استفاده از آن برای انجام کارهای گرافیکی و تماشای فیلم بسیار لذت بخش تر باشد. در میان دیگر ویژگی های مهم این لپ تاپ بد نیست از صفحه کلید زیبا و مستحکم، صدای خروجی عالی و با کیفیت، حضور طیف کاملی از پورت های خروجی و بدنه ای با کیفیت هم نامی ببریم. این لپ تاپ همچنین از فناوری RealSense 3D شرکت اینتل پشتیبانی می کند و قادر است با ثبت چند تصویر، یک مدل سه بعدی زیبا از چهره شما ایجاد کند.

 


 

Asus K556UB

قیمت: حدود 2,930,000 تومان با گارانتی آواژنگ

  • پردازنده:Intel Core i7 6500U با سرعت 2.50 تا 3.10 گیگاهرتز
  • کارت گرافیک:NVIDIA GeForce 940M با دو گیگابایت حافظه اختصاصی
  • صفحه نمایش: 15.6 اینچ از نوع TFT و با وضوح 1366 در 768 پیکسل
  • حافظه رم: 12 گیگابایت از نوع DDR3
  • حافظه ذخیره‌سازی: 1 ترابایت از نوع هارد دیسک با سرعت 7200 دور بر دقیقه

 

همچون اچ پی و لنوو، ایسوس نیز اخیراً لپ تاپ های جدید خود که از پردازنده های اسکای لیک بهره می برند را راهی بازار کرده است. اینتل با با کنار گذاشتن فناوری لیتوگرافی 22 نانومتری و استفاده از فناوری 14 نانومتری در تولید تراشه های نسل ششمی خود توانسته است علاوه بر رشد عملکرد مصرف انرژی این محصولات را هم چیزی در حدود 20 تا 30 درصد کاهش دهد. لپ تاپ K556UB نمود کاملی از این پیشرفت تراشه های اینتل است تا جایی که باتری 2 سلولی موجود در این لپ تاپ قادر است تا بیش از 5 ساعت کاربران خود را همراهی کند. این پیشنهاد را برای کاربران نیازمند به یک لپ تاپ مالتی مدیای نیمه حرفه ای و همه کاره بسیار مناسب می دانیم.

علاوه بر بهبود عملکرد باتری، لپ تاپ های جدید به لطف بهره‌مندی از پردازنده های اسکای لیک، قادر هستند ویدیوهای با وضوح 4K را هم به راحتی پس از رمزگشایی به نمایش بگذارند. به این ترتیب برای علاقه‌مندان به مضامین مالتی مدیا، خریداری یک لپ تاپ برخوردار از پردازنده های جدید اینتل اهمیت زیادی دارد. یکی از عواملی که سبب شده است در سال های اخیر بسیاری از کاربران از خرید لپ تاپ های میان رده ایسوس صرف نظر کنند فقدان حضور یک صفحه نمایش با وضوح مناسب در این محصولات است. همچون سیاست های سال های اخیر، این بار نیز ایسوس از وضوح نه چندان مناسب 1366 در 768 پیکسلی در این لپ تاپ میان رده استفاده کرده که این امر ممکن است شما را برای خرید این لپ تاپ دلسرد کند.

 


 

HP ProBook 650 G1

قیمت: حدود 3,690,000 تومان با گارانتی متفرقه

  • پردازنده:Intel Core i7 4610M با سرعت 3.70 تا 3.00 گیگاهرتز
  • کارت گرافیک: فاقد کارت گرافیک مجزا
  • صفحه نمایش: 15.6 اینچ از نوع TFT و با وضوح 1920 در 1080 پیکسل
  • حافظه رم: 6 گیگابایت از نوع DDR3
  • حافظه ذخیره‌سازی: 1 ترابایت از نوع هارد دیسک با سرعت 5400 دور بر دقیقه

 

در این لیست به بررسی لپ تاپی با نام ASUSPRO ESSENTIAL P2520LJ پرداختیم و با توجه به ویژگی های خاص و عالی در آن، به این نتیجه رسیدیم که این لپ تاپ برای کاربردهای تجاری و استفاده در محل کار بسیار مناسب است. به تازگی لپ تاپ جدیدی از سوی اچ پی راهی بازارهای داخلی شده است که آن هم با برخورداری از چند ویژگی مناسب می تواند محیط کار را برای بسیاری از مدیران و کارمندان لذت بخش تر کند.

ویژگی هایی که معمولاً در لپ تاپ های تجاری توجه زیادی به آنها می شود فراهم آوردن امنیت مناسب و پورت های ارتباطی فراوان است. لپ تاپ ProBook 650 G1 ضمن برخورداری از قطعات سخت افزاری قدرتمند از یک سنسور تشخیص اثر انگشت و 5 پورت اتصال USB 3.0 نیز بهره می برد تا بتواند تمام نیازهای کاربران خود در زمینه های بالا را تامین کند. اگرچه پردازنده موجود در این لپ تاپ کمی قدیمی به نظر می رسد اما حضور دو هسته پردازشی قدرتمند در آن، جای نگرانی برای کاربران باقی نمی گذارد. بدنه ای مستحکم، ضخامت بسیار عالی، صفحه نمایش مات و با وضوح مناسب و شارژدهی قابل قبول باتری از دیگر ویژگی های مناسب این لپ تاپ است.

 


 

Lenovo Yoga 500

قیمت: حدود 3,870,000 تومان با گارانتی امرتات

  • پردازنده:Intel Core i7 5500U با سرعت 2.40 تا 3.00 گیگاهرتز
  • کارت گرافیک:NVIDIA GeForce GT 920M با دو گیگابایت حافظه اختصاصی
  • صفحه نمایش: 14.1 اینچ لمسی با وضوح 1920 در 1080 پیکسل
  • حافظه رم: 8 گیگابایت از نوع DDR3
  • حافظه ذخیره‌سازی: 1 ترابایت از نوع هیبریدی همراه با 8 گیگابایت حافظه SSD

 

برای خالی نبودن جای لپ تاپ های 14 اینچی قصد داریم در این پیشنهاد به بررسی یکی از بهترین و سبک ترین لپ تاپ های 14 اینچی موجود در بازار بپردازیم. لپ تاپ Yoga 500 در کنار سخت افزاری قدرتمند با یک صفحه نمایش لمسی نیز همراه شده است تا بتواند نقش یک محصول تبدیل شونده را به خوبی ایفا کند. کاربران Yoga 500 می توانند با چرخش 360 درجه ای صفحه نمایش، آن را به یک تبلت قدرتمند تبدیل کنند. با توجه به اینکه صفحه نمایش این لپ تاپ 14 اینچی است استفاده از آن به عنوان یک تبلت بسیار رضایت بخش به نظر می رسد.

حضور پردازنده Core i7 5500U و کارت گرافیک GT 920M سبب شده است که این لپ تاپ برای اجرای بازی های سبک و متوسط تحت بهترین جزییات مشکلی نداشته باشد. همچون دیگر محصولات یوگا، لنوو این بار هم طراحی زیبایی را برای این لپ تاپ تدارک دیده است. اگرچه بدنه این لپ تاپ از پلاستیک فشرده تهیه شده است اما حضور یک روکش آلومینیومی بر روی آن حس خوبی را به کاربران در هنگام کار با آن منتقل می کند. سیستم خنک کننده کارآمد، صفحه کلید مرغوب و با کیفیت، صفحه نمایش با کنتراست و زاویه دید مناسب و وزن 1.9 کیلوگرمی از دیگر ویژگی های عالی این لپ تاپ به شمار می رود. اگر نیاز دارید که در بعضی از مواقع باتری لپ تاپ تان را از آن خارج کنید بهتر است به فکر خرید Yoga 500 نباشید چون لنوو باتری این لپ تاپ را به صورت یکپارچه طراحی کرده است.

 


 

MSI PE60 6QE

قیمت: حدود 3,950,000 تومان با گارانتی ماتریکس

  • پردازنده:Intel Core i7 6700HQ با سرعت 2.60 تا 3.50 گیگاهرتز
  • کارت گرافیک:NVIDIA GeForce GTX 960M با دو گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR5
  • صفحه نمایش: 15.6 اینچ از نوع IPS و با وضوح 1920 در 1080 پیکسل
  • حافظه رم: 16 گیگابایت از نوع DDR4
  • حافظه ذخیره‌سازی: 1 ترابایت از نوع هارد دیسک با سرعت 5400 دور بر دقیقه

 

پس از معرفی چند لپ تاپ میان رده، اکنون نوبت به آن رسیده که چند لپ تاپ رده بالا و حرفه ای را به کاربران معرفی کنیم. لپ تاپ هایی که با در اختیار داشتن قطعات سخت افزاری قدرتمند می توانند برای اجرای بازی های سنگین و یا انجام پردازش های پیچیده بسیار مناسب باشند و کار کاربران خود را راحت کنند. در اولین پیشنهاد به سراغ کمپانی MSI می رویم و یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی که اخیراً وارد بازارهای جهانی شده است و از قطعات سخت افزاری به روزی همچون پردازنده های اسکای لیک اینتل و حافظه رم از نوع DDR4 بهره می برد را به شما معرفی خواهیم کرد.

مطمئناً ترکیبی از نسل جدید از پردازنده های اسکای لیک و حافظه های رم و همچنین کارت گرافیک رده بالای GTX 960M، عملکرد بسیاری خوبی را فراهم خواهد آورد. علاوه بر این لپ تاپ PE60 6QE در مقایسه با قیمت تمام شده خود ویژگی های عالی دیگری را هم در خود جای داده است. طراحی زیبا و چشم نواز، صفحه کلید حرفه ای و با کیفیت عالی، صفحه نمایش IPS همراه با فناوری True Color و یک لایه مات کننده، پورت اتصال USB Type-C و دو اسپیکر قدرتمند بخشی از ویژگی های عالی این لپ تاپ است. فناوری True Color که اخیراً در لپ تاپ های این کمپانی حضور پیدا کرده است تولید رنگ های شفاف و طبیعی تر از سطح صفحه نمایش را تضمین می کند. شاید تنها نگرانی کاربران این لپ تاپ سیستم خنک کننده نه چندان کارآمد آن است. البته با استفاده از تنظیمات و امکانات موجود در این لپ تاپ و بهره مندی از یک خنک کننده خارجی، بخش اعظمی از این مشکل قابل حل خواهد بود.

 


 

Asus N552VW

قیمت: حدود 4,170,000 تومان با گارانتی آواژنگ

  • پردازنده:Intel Core i7 6700HQ با سرعت 2.60 تا 3.50 گیگاهرتز
  • کارت گرافیک:NVIDIA GeForce GTX 960M با چهار گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR5
  • صفحه نمایش: 15.6 اینچ از نوع IPS و با وضوح 1920 در 1080 پیکسل
  • حافظه رم: 16 گیگابایت از نوع DDR4
  • حافظه ذخیره‌سازی: 2 ترابایت از نوع هیبریدی همراه با 128 گیگابایت حافظه SSD

 

یکی از لپ تاپ های جدید دیگری که در بدو ورود به بازار توانست طرفداران زیادی پیدا کند لپ تاپ N552VW کمپانی ایسوس است. سری محصولات N ایسوس همیشه به عنوان یکی از گزینه های اصلی برای علاقمندان به لپ تاپ های لمسی و همه کاره، بالاخص برای نمایش اطلاعات مالتی مدیا و انجام پردازش های سنگین مطرح می شود. اکنون ایسوس در عرضه نسل جدید از لپ تاپ های موجود در این سری از محصولات خود، از قطعات سخت افزاری به روز و قدرتمندی همچون تراشه نسل ششمی Core i7 6700HQ و حافظه های رم DDR4 بهره گرفته است. ترکیب این لپ تاپ با 4 گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاصی مطمئناً خیال هر گیمر حرفه ای را از بابت اجرای بدون افت فریم همه بازی های سنگین راحت می کند.

ایسوس مدعی است در انتخاب کوچکترین عضو از این لپ تاپ به گونه ای وسواس به خرج داده است که این محصول بهترین عملکرد را فراهم آورد. از طرفی گفته می شود که رم های DDR4 موجود در این لپ تاپ قادر هستند تا 30 درصد بهتر از رم های نسل قبل خود عمل کنند. اگر وضوح FHD موجود در این لپ تاپ شما را راضی نمی کند باید بگوییم که ایسوس اخیراً مدل های همراه با وضوح 4K از این لپ تاپ را هم راهی بازار کرده است. بدنه تمام آلومنیومی، بلندگوهای قدرتمند و با کیفیت بسیار عالی، پورت اتصال USB Type-C، صفحه نمایش تمام لمسی و با زاویه دید بسیار عالی و همچنین صفحه کلید با نور پس زمینه از دیگری ویژگی هایی است که باید نامی هم از آنها ببریم.

 


 

Asus G551VW

قیمت: حدود 4,310,000 تومان با گارانتی آواژنگ

  • پردازنده:Intel Core i7 6700HQ با سرعت 2.60 تا 3.50 گیگاهرتز
  • کارت گرافیک:NVIDIA GeForce GTX 960M با چهار گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR5
  • صفحه نمایش: 15.6 اینچ از نوع IPS و با وضوح 3840 در 2160 پیکسل
  • حافظه رم: 16 گیگابایت از نوع DDR4
  • حافظه ذخیره‌سازی: 2 ترابایت از نوع هارد دیسک با سرعت 5400 دور بر دقیقه

 

همچون عادت همیشگی لیست بهترین لپ تاپ های پیشنهادی، در این ماه نیز یک پیشنهاد را به یکی از جدیدترین لپ تاپ های محبوب سری گیمینگ ایسوس اختصاص داده ایم. لپ تاپ Asus G551VW یکی از اولین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس بود که از پردازنده های اسکای لیک بهره‌ برد و به دلیل حضور یک کارت گرافیک قدرتمند، صفحه نمایش با وضوح فوق العاده و همچنین جدیدترین نسل از حافظه های رم، خیلی زود توانست توجه بسیاری از گیمرها و کاربران حرفه ای را به سوی خود جلب کند.

یکی از بزرگترین نقاط قوت سری محصولات گیمینگ ایسوس که این کمپانی همیشه تبلیغات زیادی را براساس آن پایه ریزی کرده سیستم خنک کننده کارآمد و بسیار کم صدا است که این بار نیز شاهد حضور آن در لپ تاپ G551VW هستیم. از طرفی همچون دیگر لپ تاپ های گیمینگ ایسوس این بار هم با یک طراحی زیبا، بدنه ای تمام آلومنیومی و مستحکم و صفحه کلیدی مرغوب روبرو هستیم. به لطف استفاده از صفحه نمایش های IPS، گیمرها قادرند علاوه بر وضوح بسیار عالی این لپ تاپ، از زاویه دید وسیع و 178 درجه ای و همچنین تصاویری همراه با رنگ های طبیعی و شفاف لذت ببرند. لپ تاپ G551VW همچنین می تواند از طریق پورت های HDMI و mini DisplayPort که در اختیار دارد تا 3 نمایشگر مختلف با وضوح 4K را هم پشتیبانی کند. باتری 6 سلولی و با شارژدهی مناسب، صفحه نمایش همراه با روکش مات، دو بلندگوی استریو قدرتمند و سه پورت USB 3.0 در کنار دیگر ویژگی های عالی عنوان شده، G551VW را به یک لپ تاپ بسیار قدرتمند و توانمند تبدیل کرده است.

 


 

Lenovo IdeaPad Y700

قیمت: حدود 4,910,000 تومان با گارانتی متفرقه

  • پردازنده:Intel Core i7 6700HQ با سرعت 2.60 تا 3.50 گیگاهرتز
  • کارت گرافیک:NVIDIA GeForce GTX 960M با چهار گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR5
  • صفحه نمایش: 15.6 اینچ لمسی از نوع IPS و با وضوح 3840 در 2160 پیکسل
  • حافظه رم: 16 گیگابایت از نوع DDR4
  • حافظه ذخیره‌سازی: 1 ترابایت از نوع هیبریدی همراه با 128 گیگابایت حافظه SSD

 

پس از اینکه لنوو با عرضه لپ تاپ های Y5070 خود بازخورد خوبی را از سوی کاربران دریافت کرد، تصمیم گرفت در اواخر سال 2015 نسل جدیدی از لپ تاپ های گیمینگ را با نام Y700 راهی بازار کند. Y700 در کنار اینکه از قطعات سخت افزاری قدرتمندی همچون یکی از جدیدترین پردازنده های اسکای لیک اینتل و کارت گرافیک GTX 960M بهره می برد برچسب قیمت بسیار عادلانه ای را هم به خود اختصاص داده است. از حق نگذریم لنوو این بار هم یک طراحی زیبا را برای این لپ تاپ گیمینگ در نظر گرفته است تا بازهم حس کارکردن با یک لپ تاپ خاص را به کاربران خود منتقل کند. استفاده از آلومینیوم و پلاستیک و همچنین ترکیب رنگ های مشکی و قرمز در طراحی بدنه، ظاهری شیک و متفاوت را برای این لپ تاپ به ارمغان آورده است.

با توجه به قطعات سخت افزاری موجود در این لپ تاپ کاملاً مشخص است که Y700 با هدف اجرای سنگین ترین بازی ها آن هم تحت بالاترین جزییات و کیفیت راهی بازار شده است. علاوه بر این پردازنده قدرتمند موجود در این لپ تاپ به خوبی قادر است برای پردازش های سنگین در محیط نرم افزارهای گرافیکی و شبیه سازی مورد استفاده قرار بگیرد. صفحه نمایش لپ تاپ هم از وضوح بسیار عالی 4K برخوردار است و با همراهی فناوری IPS و یک روکش مات زوایای دید وسیع و کنتراست عالی را فراهم می کند. صفحه کلید با کیفیت و همراه با نور پس زمینه و بلندگوهای قدرتمند کمپانی JBL را می توان به عنوان دیگر ویژگی های عالی این لپ تاپ نام برد. شاید بزرگترین مشکل این لپ تاپ وزن بالا و عدم حضور پورت های خروجی متعدد باشد. مدت هاست که استفاده از پورت USB Type-C در لپ تاپ های گیمینگ و رده بالا به عنوان یک استاندارد شناخته می شود اما با این وجود لپ تاپ IdeaPad Y700 فاقد این پورت است.

 


 

Acer Aspire V15 Nitro VN7-592G

قیمت: حدود 5,480,000 تومان با گارانتی سازگار

  • پردازنده:Intel Core i7 6700HQ با سرعت 2.60 تا 3.50 گیگاهرتز
  • کارت گرافیک:NVIDIA GeForce GTX 960M با چهار گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR5
  • صفحه نمایش: 15.6 اینچ از نوع IPS و با وضوح 1920 در 1080 پیکسل
  • حافظه رم: 16 گیگابایت از نوع DDR4
  • حافظه ذخیره‌سازی: 1 ترابایت از نوع هیبریدی همراه با 256 گیگابایت حافظه SSD

 

ایسر برندی است که در بازارهای داخل کشور عموماً به دلیل لپ تاپ های میان رده و پایین رده و با ارزش خرید بالا شناخته می شود و ما هم طبیعتاً همواره به کاربرانی که با بودجه پایین به یک لپ تاپ قدرتمند نیاز دارند محصولات این کمپانی را پیشنهاد می دهیم. یکی از اتفاقات مهمی که در ماه اخیر رخ داد ورود رسمی چند مدل از لپ تاپ های بالارده و گیمینگ ایسر به بازارهای داخل کشور بود. این لپ تاپ ها با بهره‌مندی از آخرین قطعات سخت افزاری عرضه شده به بازار، قصد دارند برای کاربران خود عملکردی مناسب و قدرتمند فراهم کنند. به همین دلیل دو پیشنهاد بعدی را به محصولات بالارده این کمپانی و به کاربرانی که برای اجرای بازی های روز به لپ تاپ های حرفه ای نیاز دارند اختصاص می دهیم.

برای پیشنهاد اول و با توجه به بودجه ای که در دسترس داریم به نظر می رسد لپ تاپ جدید Aspire V15 Nitro VN7-592G انتخابی معقولانه باشد. با نگاهی به ویژگی های این محصول به این نتیجه خواهیم رسید که ایسر این لپ تاپ را برای کاربردهای مالتی مدیا و گیمینگ راهی بازار کرده است. همچون چند پیشنهاد گذشته ایسر نیز برای اینکه از قافله رقابت عقب نماند نسل جدید از لپ تاپ های خود را به پردازنده های اسکای لیک، کارت گرافیک های قدرتمند و بهره‌مند از حافظه گرافیکی GDDR5 و نسل جدید از حافظه های رم DDR4 تجهیز کرده است. این لپ تاپ ایسر از طراحی بسیار زیبایی نیز برخوردار است و علاوه بر استحکام بسیار عالی بدنه، وزن و ضخامت مناسبی هم برای آن در نظر گرفته شده است. روکش مات موجود بر روی صفحه نمایش سبب می شود که کاربران برای کار با این لپ تاپ در محیط های روشن و یا در زیر نور خورشید دغدغه ای نداشته باشند. از دیگر خصوصیات عالی و مهم این لپ تاپ می توان به حضور 3 پورت خروجی پرسرعت USB 3.0، باتری قدرتمند و با شارژدهی مناسب، صفحه کلید با نور پس زمینه و سیستم عامل ویندوز 10 که به صورت پیشفرض بر روی آن نصب شده است اشاره کرد.

 


 

Acer Predator 15 G9-591

قیمت: حدود 8,280,000 تومان با گارانتی متفرقه

  • پردازنده:Intel Core i7 6700HQ با سرعت 2.60 تا 3.50 گیگاهرتز
  • کارت گرافیک:NVIDIA GeForce GTX 980M با چهار گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR5
  • صفحه نمایش: 15.6 اینچ از نوع IPS و با وضوح 1920 در 1080 پیکسل
  • حافظه رم: 16 گیگابایت از نوع DDR4
  • حافظه ذخیره‌سازی: 1 ترابایت از نوع هیبریدی همراه با 256 گیگابایت حافظه SSD

 

اگرچه ایسر تاکنون بازیگر فعالی در حوزه لپ تاپ های گیمینگ و بالارده نبوده است اما در نمایشگاه IFA 2015 که در ماه سپتامبر گذشته برگزار شد این کمپانی با معرفی چند لپ تاپ قدرتمند در پوشش سری محصولات جدیدی با نام Predator 15 و Predator 17 رسماً اعلام کرد که برای رقابت با شرکت های بزرگی همچون ایسوس و MSI در این حوزه، برنامه هایی را در سر دارد. اگر شما هم همچون بسیاری از علاقمندان به دنیای بازی های کامپیوتری به دنبال یک لپ تاپ بهره‌مند از پردازنده های اسکای لیک، کارت گرافیک GTX 980M و حافظه های رم DDR4 می گردید باید لپ تاپ Predator 15 G9-591 را به عنوان یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار مد نظر داشته باشید.

این محصول ایسر در کنار قطعات سخت افزاری قدرتمند از ویژگی های بسیار خوب دیگری که هر لپ تاپ گیمینگی نیازمند آن است نیز بهره می برد. صفحه نمایش قدرتمند و با وضوح مناسب، صفحه کلید حرفه ای همراه با یک ترک پد راحت و نور پس زمینه، باتری 8 سلولی توانمند، سیستم خنک کننده کارآمد و پورت های اتصال متعدد و متنوع بخشی از این ویژگی هاست. اگرچه کاربران این لپ تاپ قادرند از ویژگی های بسیار خوبی آن نهایت استفاده و لذت را ببرند اما باید توجه داشته باشند که برای همراهی همیشگی این لپ تاپ وادارند هزینه سنگینی را پرداخت نمایند. چرا که لپ تاپ Predator 15 G9-591 با ضخامتی در حدود 38 میلی متر، 3.4 کیلوگرم وزن دارد. این ضخامت و وزن علاوه بر اینکه این لپ تاپ را در رده لپ تاپ های رومیزی دسته بندی می کند به کاربران هشدار می دهد که حتی فکر جا به جایی روزمره این لپ تاپ را هم از سر خود بیرون کنند. درایو نوری این لپ تاپ از نوع Blu-ray انتخاب شده است و از ویژگی بسیار جالبی بهره‌ می برد. این درایور نوری به صورت کشویی طراحی شده و کاربران به راحتی می توانند با یک فشار ساده آن را از لپ تاپ خارج کرده و یک فن جداگانه قدرتمند که توسط کمپانی Cooler Master طراحی شده است را جایگزین آن کنند. در میان دیگر ویژگی های عالی این لپ تاپ بهتر است به یک پورت DisplayPort، یک پورت USB Type-C، چهار پورت USB 3.0، سیستم عامل ویندوز 10، صفحه کلید با نور پس زمینه در دو رنگ آبی و قرمز و روکش مات صفحه نمایش اشاره داشته باشیم.

 


 

Microsoft Surface Book

قیمت: حدود 8,950,000 تومان با گارانتی متفرقه

  • پردازنده:Intel Core i7 6600U با سرعت 2.60 تا 3.40 گیگاهرتز
  • کارت گرافیک:NVIDIA GeForce 940M با یک گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR5
  • صفحه نمایش: 13.5 اینچ از نوع IPS و با وضوح 3000 در 2000 پیکسل
  • حافظه رم: 16 گیگابایت از نوع DDR3
  • حافظه ذخیره‌سازی: 512 گیگابایت از نوع حافظه SSD

 

هنگامی که کمپانی های بزرگی همچون مایکروسافت تصمیم می گیرند برای اولین بار وارد بازار جدیدی از دستگاه های سخت افزاری شوند مطمئناً با تمام توان خود این حرکت را آغاز می کنند. در کنفرانسی که در ماه اکتبر سال گذشته توسط مایکروسافت برگزار شد همه حاضرین خود را تنها برای معرفی تبلت جدید Surface Pro 4 آماده کرده بودند اما این کمپانی در حرکتی غیرمنتظرانه از لپ تاپ های قدرتمندی با نام Surface Book رونمایی کرد که به دلیل بهره‌مندی از ویژگی ها و خصوصیات بسیار عالی، تعجب همگان را برانگیخت. مدل های مختلف و همراه با پیکربندی های گوناگونی از این لپ تاپ وارد بازارهای داخلی شده است اما با توجه به بودجه ای که برای این پیشنهاد در نظر گرفته ایم بهترین پیکربندی فراهم شده از سوی مایکروسافت را برای معرفی این لپ تاپ مناسب می دانیم.

شاید مهمترین ویژگی این لپ تاپ قابلیت چرخش 360 درجه ای صفحه کلید و از آن مهم تر امکان جداشدن صفحه نمایش تمام لمسی از دیگر اجزای لپ تاپ باشد. همراهی این قابلیت با یک قلم هوشمند سبب می شود که این لپ تاپ قادر باشد نقش یک تبلت زیبا و قدرتمند را به خوبی ایفا کند. ابعاد، وضوح و دیگر ویژگی های صفحه نمایش نیز به گونه ای انتخاب شده است که در صورت استفاده از این محصول به عنوان تبلت یا لپ تاپ مشکل یا محدودیتی برای کاربران ایجاد نشود. وزن و ابعاد نیز یکی دیگر از ویژگی های عالی این لپ تاپ است که سبب شده است این محصولات از این لحاظ رقیب قدرتمندی برای محصولات مک بوک اپل به شمار بروند. مایکروسافت در انتخاب قطعات سخت افزاری این لپ تاپ دقت زیادی به خرج داده است تا کاربران از لحاظ عملکرد آن رضایت کافی را داشته باشند. این کمپانی چندی پیش مدعی شد که لپ تاپ های Surface Book، تا دو برابر عملکرد بهتری نسبت به مک بوک های اپل فراهم می کنند. در توصیف ویژگی های این لپ تاپ شاید بتوان چندین صفحه مطلب نوشت اما با توجه به اینکه لیست لپ تاپ های پیشنهادی شهر سخت افزار تنها قصد معرفی این محصول را دارد دیگر ویژگی های عالی را تنها به صورت تیتر وار به اطلاع علاقمندان می رسانیم. در بین ویژگی های عالی متعدد این لپ تاپ شاید مناسب باشد تنها به طراحی زیبا و منحصر به فرد، وب کم با وضوح 5 مگاپیکسلی، صفحه کلید با نور پس زمینه، دو باتری لیتیوم پلیمر قدرتمند و با قدرت شارژدهی 10 ساعته، ویندوز 10 نصب شده به صورت پیش فرض، قلم نوری Surface Pen، یک پورت Mini DisplayPort و دو پورت USB 3.0 اشاره ای داشته باشیم.

 


 

Dell Alienware 17 R3

قیمت: حدود 12,400,000 تومان با گارانتی متفرقه

  • پردازنده:Intel Core i7 6700HQ با سرعت 2.60 تا 3.50 گیگاهرتز
  • کارت گرافیک:NVIDIA GeForce GTX 980M با چهار گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR5
  • صفحه نمایش: 17.3 اینچ از نوع IPS و با وضوح 1920 در 1080 پیکسل
  • حافظه رم: 16 گیگابایت از نوع DDR4
  • حافظه ذخیره‌سازی: 1 ترابایت از نوع هیبریدی همراه با 256 گیگابایت حافظه SSD

 

به منظور خالی نبودن جای لپ تاپ های 17 اینچی و همچنین محصولات پرطرفدار دل در لیست لپ تاپ های پیشنهادی این ماه، قصد داریم یکی از گران قیمت ترین و جدیدترین لپ تاپ های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. دل کمپانی است که عموماً به دلیل لپ تاپ های میان رده و پایین رده خود در بازارهای داخلی شناخته می شود. اما واقعیت امر چیز دیگری است و محصولات Alienware سالهاست که به عنوان یکی از پرطرفدارین سری محصولات گیمینگ و رده بالا توسط کاربران خریداری می شود. به تازگی یکی از جدیدترین لپ تاپ های گیمینگ این کمپانی که از نسل جدید از پردازنده های اینتل، کارت گرافیک فوق حرفه ای و قدرتمند GTX 980M و حافظه های رم از نوع DDR4 بهره می برد به درون بازارهای داخلی کشور راه پیدا کرده است. خرید لپ تاپ Alienware 17 R3 را برای کسانی که به یک لپ تاپ حرفه ای 17 اینچ برای انجام کارهای گرافیکی، ویرایش فیلم، شبیه سازی های سنگین و بالاخص اجرای بازی های روز نیازمند هستند بسیار مناسب می دانیم.

آنچه در نگاه اول در لپ تاپ Alienware 17 R3 بسیار خودنمایی می کند طراحی زیبا و خاص این لپ تاپ است که با همراهی یک بدنه با کیفیت و تولید شده توسط فیبرکربن، ظاهری مناسب را برای آن فراهم کرده است. طراحی اختصاصی این لپ تاپ برای استفاده توسط سیستم عامل ویندوز 10، تضمین می کند که DirectX 12 با نهایت توان و قدرت خود برای اجرای بازی ها به کمک کاربران خواهد آمد. سیستم خنک کننده این لپ تاپ نیز اگرچه هنوز با سیستم موجود در لپ تاپ های گیمینگ ایسوس فاصله زیادی دارد اما بازهم قادر است دمای لپ تاپ را در هنگام انجام پردازش های سنگین در حد مطلوب و مناسبی باقی نگه دارد تا عملکرد پردازنده و کارت گرافیک موجود در لپ تاپ با مشکلی روبرو نشود. حضور پورت های خروجی فراوان همچون 2 پورت USB 3.0 و USB Type-C برای ارتباطی پرسرعت، خروجی HDMI با قابلیت پشتیبانی از نمایشگرهای 4K، صفحه کلید زیبا و حرفه ای همراه با نور پس زمینه، 9 کلید مایکرو و قابل برنامه ریزی و باتری 8 سلولی قدرتمند از دیگر ویژگی های عالی این لپ تاپ است. وزن 3.8 کیلوگرمی و ضخامت 34 میلی متری Alienware 17 R3 به ما یادآوری می کند که دل این لپ تاپ را با هدف استفاده به صورت رومیزی طراحی کرده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی