خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

«ارزش بیت کوین سریعا در حال تبدیل شدن به اطلاعاتی است که مشتریان ما می‌خواهند برای نقل و انتقالات، تجارت و سرمایه‌گذاری با دارایی بیت کوین دنبال کنند»

وی افزود: «ما به عنوان یک رهبر شاخص جهانی و مدیر ICE LIBOR، ICE Futures Us Dollar Index و بسیاری ازدیگر معیارهای برجسته، خوشحال خواهیم شد که شفافیت را به این بازار بیاوریم.»

شاخص بهای بیت کوین از داده‌های نقل و انتقالات صرافی Coinbase در سان فرانسیسکو استفاده خواهد کرد.

با وجود این، در یک اظهار توسط بازاربورس نیویورک، گفته شده است که همچنان در حال بررسی صرافی ها هستند تا ببیند که کدامیک از آنها برای تعیین معیار این شاخص مناسب هستند. «شاخص‌های بازار بورس در مورد بیت کوین رو به رشد خواهد بود و شاخص ها جدیدی به مرور زمان معرفی خواهد شد.»

علاقه فزاینده در وال استریت

این علاقه از بازار بورس وال استریت با سرمایه گذاری 75 میلیون دلاری در Coinbase شروع شد که در ماه ژانویه امسال این بودجه کاملا انتقال خواهد یافت.

فیرلی در ادامه اظهارات خود به سایت CoinDesk گفت: «ما با این سرمایه گذاری و با پیوستن به یک پلاتفرم پیشتاز که شفافیت، امنیت و اعتماد به یک بازار مهم و رو به رشد به ارمغان می‌آورد، وارد بورس جدیدی خواهیم شد.»

بازار بورس نیویورک تنها شرکت در وال استریت نیست که روی این پول دیجیتالی سرمایه گذاری می‌کند.

غول بانک چندملیتی Goldman Sachs اخیرا با یک سرمایه‌گذاری 50 میلیون دلاری در سرویس مالی راه‌انداز Circle مشارکت کرده است.

همین ماه گذشته، برنامه نویسان در بانک نیویورک Mellon Crop افشا کردند که در حال آزمایش روی کد متن باز بیت کوین هستند تا آنرا روی برنامه تشخیص این شرکت پیاده کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی