خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع آگاه اعلام کردند که شهرک انرژی هسته‌ای و انرژی تجدید پذیر «ملک عبدالله» برای آغاز پروژه‌های هسته‌ای اعلام آمادگی کرده است.

روزنامه عربستانی «الحیات»، به نقل از منابع آگاه گزارش داد که هنوز اقدامی برای آغاز فعالیت نیروگاه‌های اتمی صورت نگرفته اما شهرک ملک عبدالله آماده است با صدور مجوزهای رسمی فعالیت خود را آغاز کند.

این منابع تأکید کردند توافقی که عربستان علاوه بر  روسیه با کشورهای دیگر از جمله فرانسه نیز در زمینه همکاری‌های هسته‌ای توافق‌هایی امضا کرده‌ و این به معنای آن نیست که ساخت نیروگاه اتمی در عربستان به عهده روسیه خواهد بود.

این در حالی است که «محمد بن سلمان» وزیر دفاع و جانشین ولی‌عهد عربستان در سفرش به روسیه توافقی برای ساخت 16 نیروگاه اتمی در عربستان را به روسیه امضا کرده بود و شهرک انرژی هسته‌ای و انرژی تجدید پذیر عربستان با چین، کره جنوبی و فرانسه توافق‌هایی در زمینه فعالیت‌های اتمی امضا کرده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی