خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

اسامی زنان زیباروی هالیوودی منتشر شد

Adminstartor | دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۰ ق.ظ

۱. اما واتسون : او بخاطر بازی در نقش ” هرمونی گرنگر” در فیلم ” هری پاتر” شهرت فراوانی دارد. او یکی از ستارگان جوان هالیوود است که علاوه بر شهرت زیبایی طبیعی او نیز مثال زدنی است.

اما واتسون

۲. لیتون میستر : این دختر تگزاسی به خاطر بازی در سریالهای تلویزیونی شهرت زیادی دارد. او سن کمی دارد و به همین دلیل پیش بینی میشود آینده درخشانی در دنیای هالیوود در انتظار او باشد.

لیتون میستر

۳. آماندا سیفرید : قبل از هنرپیشگی او از دوران کودکی یک مدل موفق بود و بعدها به آهنگسازی روی آورد. او در سریالهای تلویزیونی ایفای نقش میکند و یکی از زنان خوش سیمای هالیوود است.
آماندا سیفرید

۴. کیت بکینسل : او را به خاطر نقش هایی که در دهه ۹۰ میلادی ایفا کرده است می شناسند. او شخصیتی قوی و با اراده دارد و در ضمن استعداد بازیگری او نیز فوق العاده است.

کیت بکینسل

۵. کاترین زتا جونز : این هنرپیشه ولزی تبار همیشه یکی از زیباترین زنان هالیوودی بوده است. فیلمهای زیادی در بریتانیا و امریکا بازی کرده است و به خاطر بازی در فیلم ” نقاب زورو”  شهرت فراوانی کسب کرد.

کاترین زتا جونز

۶. کایرا نایتلی : او با بازی در ” دزدان کارائیب” نام خود را در هالیوود جاودانه ساخت. در سال ۲۰۰۸ او اولین غیر امریکایی بود که دارای بیشترین دستمزد در هالیوود معرفی شد.

کایرا نایتلی

۷.ناتالی پورتمن: او یک هنرپیشه دورگه اسرائیلی – امریکایی است که بازیگری را از زمان کودکی آغاز کرده است. سال گذشته او به خاطر نقش هایش جوایز زیادی را از آن خود کرد.

ناتالی پورتمن

۸. کیت وینسلت : بدون شک هیچ کس بازی او در فیلم  ” تایتانیک” را فراموش نمیکند. او جوایز بسیاری بخاطر نقش های زیبایش دریافت کرده است و اکنون به همراه همسرش در آلمان اقامت دارد و به زودی مادر خواهد شد.

کیت وینسلت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی