خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، آنچه خود را «ارتش آزاد قطر» می‌نامد، در شبکه اجتماعی توئیتر از ربایش «عزمی بشاره» نماینده عرب سابق کنست (پارلمان) اسرائیل، مشاور فعلی «تمیم بن حمد» امیر قطر خبر داد.

فردی موسوم به «سرهنگ سالم فهد المری» با اعلام تاسیس ارتش آزاد قطر، تأکید کرد که تعدادی از افسران و سربازان ارتش قطر به ارتش آزاد قطر پیوسته‌اند و او از پیوستن هر قطری دیگری استقبال می‌کند.

سرهنگ سالم در صفحه توئیتر خود اعلام کرد: «ما سخنگوی رسمی ارتش آزاد قطر ربایش عزمی بشاره از قلب پایتخت، دوحه، را اعلام می‌کنیم».

 

وی با بیان انیکه «قسم خورده‌ایم که خاک قطر را از نجاست آمریکایی‌ها پاک کنیم و این را عمل خواهیم کرد و در حد حرف نخواهد ماند»، افزود: «من سرهنگ سالم المری فرمانده ارتش آزاد قطر از عموزادگانم در کشورهای شورای همکاری می‌خواهم که ما را حمایت کنند».

ساعتی بعد از این پیام که روز یکشنبه (2 آگوست) منتشر شده است، سرهنگ سالم، خبر از آزادی عزمی بشاره داد و تأکید کرد که این اقدام نه از روی ترس بلکه پس از اجابت شروطش و پس از واسطه‌گری آمریکا و مذاکره با آمریکایی‌ها انجام شده است.

سرهنگ سالم ادعا کرد که از جمله شروط او که با آمریکایی‌ها مطرح شده است، بازگشت 6000 قطری است که از کشور اخراج شده‌ و تابعیتشان سلب شده و افزود که به او وعده کرده‌اند که طی 5 روز شروط او برآورده خواهد شد.

وی در جدیدترین توئیت‌های خود با اعلام جدایی سرگرد خلبان «عبد العزیز الهاجرى» از لشگر «حمد اللسلیطى»، اعلام کرد که چهار ساعت پس از آزادی عزمی بشاره، دو تن از عموزادگان خود را در دستگاه اطلاعاتی قطر، ربوده است.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی