خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

آغاز عملیات پاک‌سازی مناطق سیل‌زده دزفول

Adminstartor | جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۰۸ ب.ظ

محمد رضا کرمی‌نژاد اظهار داشت: تمام بخش‌های خدماتی و امدادی شهرداری با همکاری دیگر بخش‌های شهری آماده مقابله با حوادث ناشی از سیلاب در شهرستان هستند.

وی افزود: تاکنون بیش از 500 نفر از کارکنان شهرداری دزفول برای ارائه خدمات مورد نیاز به شهروندان با هدف مقابله با آسیب‌های ناشی از سیلاب‌های اخیر وارد عمل شده‌اند.

شهردار دزفول عنوان کرد: ورود گسترده آب به رودخانه دز پس از آغاز بارندگی‌های اخیر خسارت‌های گسترده بر فضاهای شهری و تأسیسات شهرداری دزفول را در مجاورت این رودخانه پس از آزادسازی آب مازاد بر ظرفیت سد دز به‌دنبال داشته است.

وی گفت: میزان خسارت به بخش‌های مختلف شهری دزفول به‌علت طغیان سد دز و دریاچه این سد بسیار گسترده است و رفع آن نیاز به مشارکت و پیگیری گسترده است.

کرمی‌نژاد بیان کرد: بارندگی‌های اخیر، سبب ایجاد خسارت‌های شدید به بوستان‌های علی کله و رعنا و ولی‌عصر(عج) دزفول شده و باران بخشی از بوستان دولت را نیز با خود به زیر آب برده است و تأسیسات بوستان‌های ساحلی دزفول با آسیب بسیار مواجه شده‌اند.

وی افزود: همچنین به‌علت باران و از بین رفتن زیرساخت جاده ساحلی این جاده نیز مسدود شده است و  پل شناور دزفول نیز دچار آسیب جدی شده است.

شهردار دزفول اظهار کرد: بیشتر میزان خسارت به دزفول در بخش غربی و شرقی رودخانه دز است و این قسمت از رودخانه تأسیسات شهری دزفول را تا حد قابل ملاحظه‌ای تخریب کرده است.

وی گفت: به‌منظور تسهیل در تردد شهروندان عملیات پاکسازی جاده ساحلی به‌صورت ضربتی در حال انجام است و هم‌اکنون تردد از این جاده در حال انجام می‌باشد ضمن اینکه پاکسازی کامل این جاده از گل و لای همچنان ادامه دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی