خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

آشپزخانه روسی شماره 12

Adminstartor | دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۱ ق.ظ

مواد لازم برای تهیه پیلمنی: 

 

  • سه فنجان آرد
  • 2 تا 3 عدد تخم مرغ
  • نمک
  • نیم کیلو گوشت چرخ کرده
  • یک عدد پیاز بزرگ بسیار خرد شده
  • فلفل سیاه آسیاب شده
  • آب


طرز تهیه :


آرد و نمک را در یک کاسه ریخته و  تخم مرغ ها را به آن اضافه کنید . بسته به نوع آرد ، به مقدار کافی آب به مخلوط بیفزایید تا مخلوط به شکل خمیر در آید . خمیر آماده شده را با دست ورز بدهید ، سپس آن را روی یک سینی که آغشته به آرد است قرار دهید و در حالیکه روی آن را با پلاستیک پوشانده اید ، به مدت بیست تا سی دقیقه در یخچال بگذارید تا کاملا خنک شود . در صورتی که تمایل دارید خمیرتان کشدارتر شود ، می توانید دوباره به آن تخم مرغ اضافه کنید . خمیر را پهن کنید تا وقتی ضخامت آن حدود 3 سانتی متر شود . با قالب بیسکوئیت یا درپوش شیشه ، دایره هایی به قطر هفت سانتیمتر از آن جدا کنید . در یک ظرف دیگر مواد داخل خمیر را آماده کنید : گوشت ، پیاز ، یک عدد تخم مرغ ، نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید . هر قسمت از خمیر جدا شده را برداشته و داخل آن یک قاشق چای خوری از مخلوط گوشت بریزید و دو طرف خمیر را روی هم گذاشته و لبه های آن را با چنگال روی هم فشار دهید تا کاملا بسته شود .  در یک قابلمه حدود یک و نیم لیتر آب نمک را روی حرارت قرار دهید . وقتی آب به جوش آمد ، پیلمنی ها را داخل آب جوش بریزید و در قابلمه را ببندید و به مدت ده دقیقه آن را بپزید . هنگام سرو کردن می توانید روی آن کره آب شده بریزید . معمولا این غذا را با خامه ترش یا ماست ترش سرو می کنند .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی