خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

برگزاری همه‌پرسی خروج از اتحادیه اروپا در انگلیس

Adminstartor | دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۳۵ ق.ظ

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از ایندیپندنت، دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس قصد دارد همه پرسی ادامه حضور و یا خروج این کشور از اتحادیه اروپا را در کمتر از یک سال آینده برگزار کند.

برگزاری این همه پرسی که از جمله مهمترین وعده های انتخاباتی کامرون تا پیش از پیروزی در انتخابات اخیر این کشور بود، تا کنون بازخوردهای متفاوتی را در سطح این کشور داشته است.

تا پیش از این قرار بود این همه پرسی پیش از پایان سال 2017 برگزار شود اما خبرها حاکی از تصمیم دولت انگلیس برای برگزاری زود هنگام این همه پرسی هستند.

برخی مقامات این کشور معتقدند که هر چقدر دیرتر این همه پرسی برگزار شود انگلیس فرصت بیشتری برای مذاکره با اتحادیه اروپا و همچنین بررسی ابعاد نتایج مختلف این همه پرسی خواهد داشت.

اما نخست وزیر این کشور تمایل دارد تا با برگزاری هر چه زودتر این همه پرسی فرصت کافی را برای اجرای بسته های اصلاحات اقتصادی احتمالی از سوی اتحادیه اروپا در صورت ادامه حضور در اتحادیه اروپا و یا مخاطرات اقتصادی خروج این کشور را داشته باشد.

بر اساس اطلاعات بدست آمده، این همه پرسی طی ماه های آینده و در ماه ژوئن سال 2016 برگزار خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی