خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

این روز ها، انجام دادن کار های روزمره به وسیله دستیار های صوتی به امری عادی تبدیل شده، و از این رو مناسب و باهوش بودن دستیار صوتی، در خرید گوشی های هوشمند به امری مهم تبدیل شده است. از هیچ کس پوشیده نیست که کرتانا هوشمند ترین و بهترین دستیار صوتی است و بسیاری به خاطر کرتانا، اقدام به خرید گوشی های ویندوز فونی، و یا ارتقا دادن ویندوز خود به ۱۰ می کنند، و پس از آن از انتخاب خود بسیار راضی هستند و انتخاب خود را هوشمندانه ارزیابی می کنند. اکنون نوبت آن رسیده که مایکروسافت، با اقدام جدیدی، برتری دستیار صوتی خود را نسبت به رقبای خود، بار دیگر به رخ همگان بکشد و جای شکی در بهتر بودن کرتانا نسبت به دیگر رقبای خود به جا نگذارد. این اقدام، بررسی آمار تیم های محبوب شما در هر زمینه ورزشی است.

این بانوی باهوش، می تواند به شما کمک کند که پرواز خود را از دست ندهید و یا وقتی به جایی رسیدید موضوعات مهم را به شما یاد آوری کند و یا حتی با تعریف کردن جوک های بامزه، شما را برای چند ثانیه شاد کند. اکنون نوبت آن رسیده که به شما کمک کند که از نتایج و آمار تیم مورد علاقه خود، به راحتی آگاه شوید و نیازی به جست و جو های طولانی در اینترنت نداشته باشید. کرتانا از مدت ها پیش، می توانست در گوشی های هوشمند این کار را برای شما انجام دهد و این امکان، به تازگی پا به ویندوز ۱۰ گذاشته است.

برای شروع، ابتدا کرتانا را باز کنید. سپس بر روی دفترچه یاد داشت کرتانا کلیک کنید، و صبر کنید که لیست آن به طور کامل بارگذاری شود. پس از بارگذاری دفترچه یادداشت به طور کامل، پایین رفته و گزینه “Sport” را انتخاب کنید تا وارد بخش ورزش کرتانا شوید و بتوانید کرتانا را برای آگاه کردن شما از نتایج تیم محبوبتان، تنظیم کنید.

how to track our favorite team using cortana4

برای بار اول که وارد قسمت ورزش کرتانا شدید، قسمت ورزش آن را فعال کنید تا از این پس، شما را از نتایج تیم و یا تیم های محبوبتان، آگاه کند. در قسمت ورزش، شما می توانید تعیین کنید که کرتانا، چه مقدار اطلاعات را برای شما به نمایش بگذارد و در صفحه اول کرتانا، تنها نتایج تیم و یا نتایج به همراه بازی های پیش رو را برای شما به نمایش بگذارد. یکی از مزیت های خوب بخش ورزش کرتانا، همگام بودن آن، با نرم افزار ورزش MSN است که در ابتدای ورود، تیم های مورد علاقه خود در آن نرم افزار را، در کرتانا مشاهده کردم.

how to track our favorite team using cortana2

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید،کرتانا به شما اجازه می دهد که لیست بزرگی از تیم ها از ورزش های مختلف و شهر های مختلف را به او داده، و او شما را از نتایج آن ها آگاه کند. برای اضافه کردن یک تیم به لیست کرتانا، تنها کافیست بر روی گزینه افزودن یک تیم بزنید و به دنبال آن بگردید، و پس از پیدا کردن آن روی آن کلیک کرده و آن را به لیست تیم های محبوب خود، اضافه کنید تا آمار این تیم را همیشه در صفحه اول خود، برای شما نشان دهد.

how to track our favorite team using cortana3

پس از یک بار تنظیم کردن، کرتانا می تواند خلاصه ای از بازی های پیش رو، و نتایج بازی های قبلی را به شما، اطلاع دهد. یکی از ویژگی های بسیار بد کرتانا در زمینه ورزش، نبودن ورزش والیبال در لیست ورزش های کرتانا است که با توجه به افزایش محبوبیت ورزش والیبال در جهان، بسیار مرا ناامید کرد. البته امیدواریم که ورزش محبوب والیبال هم، به زودی به لیست ورزش های کرتانا اضافه شود و طرفداران ورزش بسیار زیبای والیبال، از این اقدام خرسند گردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی