خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

پیش بینی نفت دو نرخی در بودجه 95

حیاتی | چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۵۱ ب.ظ


وی افزود: ‌ما سال گذشته نیز دو نرخ را برای نفت در نظر گرفتیم تا اگر در قیمت نفت تغییری ایجاد شد مسیر مشخص باشد. امسال هم به احتمال قوی در بودجه همین اتفاق می‌افتد.

نماینده نیشابور در مجلس با اشاره به اهمیت اجرای برجام و تاثیر احتمالی آن بر قیمت نفت خاطرنشان کرد: اگر با رفع تحریم‌ها تغییر در قیمت نفت حاصل شود ما بر همین اساس نسبت به تعیین قیمت نفت در بودجه اقدام می‌کنیم اما اگر تغییری حاصل نشود همانند سال گذشته کمیسیون انرژی و کمیسیون تلفیق نفت را به شکل دو نرخی پیش بینی می‌کنند تا اگر تغییر قیمت اتفاق افتاد با مشکل مواجه نشود. در این صورت یک قیمت واقعی برای شرایط فعلی و یک قیمت 40 دلار به عنوان نرخ پیشنهادی دولت را درنظر خواهیم گرفت.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس مسائل سیاسی نوع برخورد عربستان و رشد اقتصادی کشور را از عوامل تاثیرگذار در قیمت نفت عنوان و خاطر نشان کرد:‌ وزارت نفت هم از امروز اعلام کرده آماده افزایش تولید نفت است و ان شاء الله مشتریان ما به بازار می‌آیند و مشکلی برایمان ایجاد نمی‌شود. ان شاء الله در بودجه هم طوری رفتار کنیم که کشور در آینده با مشکلی مواجه نشود.<

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی