خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

پیدا کردن آب در طبیعت

Adminstartor | پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۸ ق.ظ

پیدا کردن آب

 رد پای جانوران :یکی از راحت ترین راه های تهیه آب تعقیب رد پای جانوران است مطمئن باشید اگر در منطقه ای که شما هستید رد پای جانوری وجود داشته باشد قطعا به آب نزدیک هستید ، شترها در بیابان و اکثر جانوران در هنگام غروب آفتاب به سمت آب می روند و در نهایت شما را به سمت آب هدایت می نمایند .

-   ریشه و ساقه های گیاهان : روش دیگر تهیه آب در کویر استفاده از گیاهان کویری است . این گیاهان معمولا ریشه و ساقه پر آبی دارند. البته باید متذکر شوم که امکان اسکان مار ها و …. در این محل ها وجود دارد البته نه در هر فصل عموما تابستان ها.

- دریاچه نمک : در محلی که دریاچه های نمک وجود دارد می توانید معمولا در ۵۰ سانتی متری به آب نمک برسید . می توانید با جوشاندن وسپس سرد کردن بخار آب به آب دست یابید به روش تقطیر .

-   سبزه و گیاهان سبز : یکی ازعلایم آب وجود سبزه است. هر نقطه که سبزی ببینید مطمئن باشید که آب در آن ناحیه وجود دارد و هر جا که سبزه‌های بلندتر و شاداب‌تر داشته باشد به منبع آب نزدیک‌ تر است .

-   پرندگان کوچک حشره خوار : مواقع بی آبی گنجشک‌ ها بهترین نشانه‌اند برای یافتن آب ، حداکثر فاصله این پرندگان کوچک حشره‌ خوار تا منبع نوشیدن آب به یک کیلومتر نمی‌ رسد. آنها قادر نیستند بیش از هزار متر از آب دور شوند در ضمن هر جا تعداد بیشتری از انواع پرندگان کوچک نظیر سار،‌ مرغ زنبورخوار و بلبل یا سره مشاهده کردید به منبع آب نزدیک‌ تر شده‌اید .

تبیان

  • Adminstartor

یافتن آب در طبیعت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی