خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

نسخه ویژه ویندوز ۱۰ موبایل واتس اپ در راه است

Adminstartor | شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۴۵ ق.ظ

پس از آپدیت شدن ۶Tag، نوبت به نرم افزار واتس اپ رسیده که خود را، با ظاهر ویندوز ۱۰ سازگار کند و کاربران ویندوز فون را به ویندوز ۱۰ موبایل، بیش از پیش امیدوار کند. همین دیروز بود که خبر از آپدیت شدن واتس اپ دادیم و اکنون نوبت به نسخه مخصوص ویندوز ۱۰ موبایل رسیده. این اقدام پسندیده باعث می شود که کاربران دیگر نرم افزار های اجتماعی ویندوز ۱۰ موبایل، مانند تلگرام و لاین، به علت داشتن ظاهری زیبا و پشتیبانی این شرکت، به واتس اپ روی بیاورند. البته این اقدام می تواند تأثیری را در دیگر برنامه نویسان داشته باشد تا آنها هم نرم افزار خود را به روز کرده، و بدین شکل، شکل و شمایل نرم افزار های ویندوز ۱۰ موبایل زیبا تر شده و کاربران بیشتری به سمت زیبایی و سادگی ویندوز ۱۰ موبایل، جذب می شوند.

به زودی، ویندوز فون، جای خود را به ویندوز ۱۰ موبایل خواهد داد و این نسخه جدید سیستم عامل، ویژگی های جدیدی را در خود به همراه دارد که می توان بین آنها به اعلانیه های تعاملی این سیستم عامل اشاره کرد. احتمالا از مهمترین ویژگی هایی که در نسخه ویژه ویندوز ۱۰ موبایل اضافه خواهد شد، پاسخ دادن سریع به اعلانیه ها بدون باز کردن آنها خواهد بود.

وبسایت پشتیبانی واتس اپ خبر های خوبی را برای دارندگان ویندوز فون و ویندوز ۱۰ موبایل منتشر کرده که، توسعه دهندگان آنها به سختی بر روی نسخه ویژه این نرم افزار، برای ویندوز ۱۰ کار می کنند و جزییات بیشتری را منتشر خواهند کرد. امیلیا، یکی از سخنگو های واتس اپ، در یک پست در وبسایت پشتیبانی واتس اپ نوشت:

سلام.

بابت پیام های شما بسیار متشکریم.

ما بسیار از بازخورد های شما در خصوص سازگاری واتس اپ با ویندوز ۱۰ متشکریم و بابت نا هماهنگی هایی که این نرم افزار با ویندوز ۱۰ موبایل داشته عذر خواهی می کنیم.

توسعه دهندگان ما به سختی کار می کنند تا نسخه ای سازگار با ویندوز ۱۰ موبایل منتشر کنند.

بابت پشتیبانی شما از واتس اپ و صبر شما، متشکریم.

امیلیا.

تیم پشتیبانی واتس اپ.

همانطور که خواندید، توسعه دهندگان واتس اپ به خوبی، از سیستم عامل ویندوز فون و ویندوز ۱۰ موبایل پشتیبانی می کنند به عنوان مثال، نسخه تحت وب این اپلیکیشن، برای ویندوز فون زودتر از iOS منتشر شد و به زودی شاهد نسخه ای ویژه برای ویندوز ۱۰ موبایل خواهیم بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی