خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

فوق العاده! نرم افزار آچرفرانسه همه کاره!اورژانس رایانه ای!

Adminstartor | پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۰ ب.ظ

یکی از بهترین و کاربردی ترین ابزارهایی که این روزها تمام کاربران حرفه ای و مدیران انفورماتیک شرکت ها خودشان را به آن مجهز کرده اند ، در اختیار داشتن یک سی دی یا دی وی دی بوت حاوی ابزارهای موردنیاز برای رفع اشکالات رایج ویندوز است . به کمک این دیسک های قابل بوت ، شما می توانید قبل از این که ویندوز بالا بیاید ، ابزارهای رفع اشکال را به کار بگیرید و با استفاده از آنها نسبت به اصلاح خطاهای موجود اقدام کنید.

زندگی دوباره

یکی از کامل ترین دیسک های بوت موجود در بازار که ابزارهای بسیار مناسبی را در خود جای داده است Wondershare LiveBoot 2012  نام دارد. این نرم افزار که به گفته سازندگان آن در سریع ترین زمان ممکن ، رایانه شما را از مرگ حتمی نجات می دهد ، شما را قادر می سازدا خطاهای به وجود آمده در ویندوزهایی که قادر به بوت نیستند را نیز اصلاح کنید.

,اورژانس رایانه ای, مدیریت هارد دیسک,مقالات کامپیوتر، ترفندهای کامپیوتر، آموزش کامپیوتر، ترفندهای رایانه

گاهی اوقات به خاطر صدمه دیدن هارد دیسک رایانه ، سیستم عامل بدرستی بوت نمی شود ، همچنین موارد بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارد که هر کدام به نوعی می تواند مانع بوت شدن صحیح سیستم عامل شود و شما را مجبور می کند تا ویندوز رایانه را مجدد نصب کنید،

اما با نرم افزار Wondershare LiveBoot 2012 شما می توانید با بهره مندی از آخرین فناوری ویندوز PE نسخه 3 ، هر رایانه ای را بوت کنید و براحتی به رفع مشکلات آن بپردازید

اطلاعات از دست رفته خود را بازیابی کنید ، از فایل های سیستمی نسخه پشتیبان تهیه یا آنها را بازگردانی کنید، از هارد دیسک رایانه کپی بگیرید یا آن را پاکسازی کنید و بسیاری از امور دیگر که در یک محیط کاربری با روش کار آسان جمع آوری شده اند تا شما بتوانید با چند کلیک ساده ماوس عملیات پیچیده تعمیرات را به انجام برسانید.

بوت و دیگر هیچ!

به جرأت می توانیم بگوییم هنگام بروز مشکلات اگر بتوانیم سیستم عامل رایانه را مجددا بوت کنیم ، بسیاری از مشکلات آن قابل حل است و از بروز بسیاری از مشکلات دیگر همچون از دست رفتن اطلاعات نیز پیشگیری می شود. نرم افزار فوق نیز با بهره مندی از آخرین نسخه تکنولوژی ویندوز PE ، شما را قادر می سازد تا هر رایانه ای اعم از رایانه های رومیزی یا لپ تاپ ها را با یک سی دی یا حافظه فلش بوت کنید.

نجات رایانه

,اورژانس رایانه ای, مدیریت هارد دیسک,مقالات کامپیوتر، ترفندهای کامپیوتر، آموزش کامپیوتر، ترفندهای رایانه

هنگ کردن یک برنامه ، صدمه دیدن هارد دیسک و آلوده شدن ویندوز به بدافزارها از جمله مواردی هستند که مانع بوت شدن صحیح سیستم عامل می شوند.

نرم افزار فوق با بهره مندی از ابزارهای منحصر به فرد و قدرتمند قادر است امکانات زیر را در اختیار شما قرار دهد:

ـ بوت کردن رایانه حتی در صورتی که آلوده به ویروس باشد.

ـ بازیابی سریع ویندوز در صورت مواجهه با خطای صفحه آبی یا صفحه سیاه (bluescreen و blackscreen)

ـ اصلاح مشکلات بوت، هنگ های تصادفی و فایل های مفقود شده همچون ntldr is missing و bootmgr is missing

ـ اصلاح جداول پارتیشن ها ، رجیستری آسیب دیده ، کلیدهای رجیستری آلوده به ویروس و...

ـ بازیابی فایل های سیستمی با یک کلیک

ـ نجات همه نسخه های سیستم عامل ویندوز از ویندوز 98 تا ویندوز 7

 

نجات اطلاعات

گاهی اوقات مشکلات کمی پیچیده تر است و بسادگی نمی توان آنها را رفع کرد، اما در این مواقع نیز حفظ اطلاعات ارزشمند از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. نرم افزار WondershareLiveBoot 2012 برای این موارد نیز پیش بینی های لازم را کرده است و ابزارهای متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. شما به کمک مجموعه ابزارهای این نرم افزار می توانید:

,اورژانس رایانه ای, مدیریت هارد دیسک,مقالات کامپیوتر، ترفندهای کامپیوتر، آموزش کامپیوتر، ترفندهای رایانه

ـ فایل های خود را اعم از تصاویر، موزیک ها ، اسناد و... به حافظه های ذخیره ساز جانبی همچون هارد دیسک های اکسترنال یا حافظه های فلش منتقل کنید.

ـ فایل های خود را از هارد دیسک های صدمه دیده یا فرمت شده بازیابی کنید.

ـ فایل های خود را از ویندوزهای صدمه دیده استخراج و آنها را در مکانی امن ذخیره کنید.

پاکسازی کامل

اگر قصد دارید مجددا روی یکی از درایوهای هارد دیسک ویندوز نصب کنید ، بهتر است آن درایو را کاملا پاک کنید. عملیات پاکسازی کامل نیز یکی از دیگر امکاناتی است که به وسیله این نرم افزار در اختیار شما قرار می گیرد.

,اورژانس رایانه ای, مدیریت هارد دیسک,مقالات کامپیوتر، ترفندهای کامپیوتر، آموزش کامپیوتر، ترفندهای رایانه

به کمک این قابلیت شما می توانید با یک کلیک به طور کامل ، تمامی اطلاعات هارد دیسک یا بخشی از آن را پاک کنید .

در صورت آلوده شدن هارد دیسک به انواع بدافزارها ، آنها را از روی آن پاک کنید. با پاک کردن کامل اطلاعات ، موجب افزایش سرعت عملکرد در هارد دیسک های قدیمی می شوید و وقتی قصد دارید هارد دیسک رایانه را بفروشید یا در اختیار کاربران دیگر قرار دهید ، مانع بازیابی اطلاعات آن شوید

 

مدیریت هارد دیسک

این نرم افزار با داشتن مجموعه ابزارهای لازم جهت پارتیشن بندی و مدیریت هارد دیسک ، این امکان را به شما می دهد تا براحتی و بدون نیاز به نرم افزارهای جانبی، پارتیشن های هارد دیسک را مدیریت کنید و عملیاتی همچون ایجاد، حذف، فعال سازی، تغییر اندازه، ترکیب، جداسازی، تبدیل ، فرمت ، پنهان سازی و... پارتیشن ها را به انجام برسانید.

تهیه کپی دقیق و کامل از یک پارتیشن یا کل هارد دیسک ، بازیابی رکورد اصلی بوت در هارد دیسک (MBR) ، بازسازی جداول مفقود شده پارتیشن ها و اسکن هارد دیسک برای وجود بدسکتور از دیگر امکاناتی است که این ابزارها در اختیار شما قرار می دهد.

,اورژانس رایانه ای, مدیریت هارد دیسک,مقالات کامپیوتر، ترفندهای کامپیوتر، آموزش کامپیوتر، ترفندهای رایانه

خلاصه برخی از ویژگی های برنامه Wondershare LiveBoot 2012:
بازیابی ویندوز:
این برنامه مجموعه ای از ابزار ها رو واسه بوت کردن یه کامپیوتر که قادر نیست به صورت طبیعی بوت شه رو در اختیار شما قرار میده.
پیدا کردن رمزعبور :
این برنامه به شما در ریست کردن رمز عبور ویندوز که شما اونو فراموش کردنی کمک کنه.
بازیابی اطلاعات:
این دیسک بوتیبل به شما در بازیابی اطلاعات از هاردهای داخلی و خارجی و یا پارتیشن هایی که پاک شده، فرمت شده یا خراب شده اند کمک میکنه .
مدیریت دیسک:
این برنامه به شما در مدیریت پارتیشن ها، نابودی اطلاعات دیسک یا پرتیشن ها برای همیشه، کپی گرفتن کامل از پارتیشن ها و دیسک ها ،فرمت، حذف کردن پارتیشن، کمخفی کردن و تغییر سایز پارتیشن ها کمک میکنه.
بوت کردن هر کامپیوتری که به دلایل مختلفی قادر به وارد شدن به محیط ویندوز نیست چه کامپیوتر های دسکتاپ و چه لپ تاپ.
قابلیت نصب برروی USB
استفاده از آخرین تکنولوژی WinPE 3.0 با سازگاری کامل سخت افزاری

حجم این نرم افزار حدود 330 مگابایت است و کاربرانی که از اینترنت پرسرعت ADSL استفاده می کنند قادر به دانلود آن خواهند بود. (اگر به اینترنت پر سرعت دسترسی ندارید پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از فروشگاه ها و مراکز خدمات کامپیوتری معتبر تهیه کنید).

 

لینک دانلود نرم افزار از سایت سافت98       حجم 330 مگابایت  پسورد : soft98.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی