خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

عکس های جدید گلشیفته فراهانی + بیوگرافی کامل

Adminstartor | سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۰۶ ق.ظ

عکس جدید گلشیفته در تهران


“رهاور فراهانی” نام شناسنامه ای گلشیفته است ، چرا که در سال ۶۲ اداره ثبت با انتخاب نام گلشیفته مشکل داشت و بهزاد فراهانی به ناچار نام رهاورد را برای شناسنامه گلشیفته برگزید.

بیوگرافی کامل گلشیفته فراهانی

زندگی هنری گلشیفته :

سال ۱۳۷۶ با فیلم درخت گلابی ساخته داریوش مهرجویی به سینما معرفی شد و تا به امروز در ۱۸ فیلم سینمایی ایرانی نقش آفرین بوده است ، آخرین فیلمی که از وی اکران شد فیلم “درباره الی…” بود ساخته اصغر فرهادی که با استقبال بسیار زیادی مواجه شد ، اما شاید نقطه اوج فعالیت هنری گلشیفته فراهانی فیلم “سنتوری” باشد که در کنار بهرام رادان سکانس های تکرار ناشدنی خلق کردند.

معروف ترین فیلمهای کارنامه گلشیفته فراهانی در ایران عبارتند از : بوتیک ، ماهی‌ها عاشق می‌شوند ، ارابه مرگ ، میم مثل مادر ، نیوه‌مانگ ، سنتوری ، همیشه پای یک زن در میان است و درباره الی.

فیلمهای خارجی گلشیفته : مجموعه دروغ ها (به همراه لئوناردو دیکاپریو) ، جای اژدها ، اگر بمیری، می کشمت ، درست مثل یک زن ، سنگ صبور ، سرزمین شیرین فلفلی من ، Exodus: Gods and Kings و Eden.

گلشیفته فراهانی جوانترین بازیگریست که توانسته سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را بدست آورد. وی در سن ۱۴ سالگی برای بازی درخشان در فیلم اولش “درخت گلابی” موفق شد جایزه بهترین بازیگر نقش اول فیلم فجر را بدست بیاورد (در بخش بین الملل).

همچنین برای بازی در دو فیلم “بوتیک” و “اشک سرما” به عنوان بهترین بازیگر جشنواره فجر ۲۲ انتخاب شد.

پس از خروج از کشور و حواشی بوجود آمده ناشی از آن ، همراه با لئوناردو دیکاپریو در فیلم “مجموعه دروغ ها” یکی از نقش های اصلی را بازی کرد و همین پایان کار وی در سینمای ایران بود.


حواشی زندگی گلشیفته فراهانی :

پس از حضور بی حجاب گلشیفته در فیلم هالیوودی مجموعه دروغ ها و بازگشتش به ایران بود که خبر ممنوع الخروجی وی شنیده میشد ، هر چند که وزارت ارشاد از این تصمیم ابراز بی اطلاعی کرد اما گلشیفته مدتی را ممنوع الخروج بود تا اینکه برای همیشه ایران را ترک کرد ، وی مدتی در فرانسه و مدتی در آمریکا زندگی کرد.

حضور در کنسرت محسن نامجو

محسن نامجو که خود به دلیل فعالیت سیاسی و… از ایران خارج شده بود همراه با گلشیفته فراهانی کنسرتی را در ایتالیا برگزار کرد که این کنسرت هم کم صدا به پا نکرد و حاشیه های فراوانی داشت.

وی همچنین در زمینه خوانندگی نیز فعالیت کرد و ترانه‌هایی نظیر سکوت و جستجوی سرنوشت را اجرا کرد و در آلبوم آخ از محسن نامجو ، در تنظیم، نواختن پیانو و همخوانی همکاری نمود.

جدایی گلشیفته فراهانی از همسرش

گلشیفته فراهانی طی همین مدت که از ایران مهاجرت نمود به دلیل اختلاف با همسرش از وی جدا شد.

حضور برهنه مقابل دوربین

ژانویه ۲۰۱۲ اوج جنجال و حواشی گلشیفته فراهانی بود ، مجله فرانسوی مادام لا فیگارو ویدئو کوتاهی منتشر کرد که در آن گلشیفته فراهانی به همراه ۷ بازیگر کاندید جایزه سزار دیده میشود ، در این فیلم بازیگران جوان در حال برهنه شدن دیده میشوند اما تنها بازیگری که لباس را از تنش جدا میکند و خود را کاملا عریان میکند گلشیفته فراهانی است!

انتشار این ودئو کوتاه جنجال زیادی را در جامعه ایران بوجود آورد ، عده موافق و عده ای نیز مخالف این جریان بودند ، اما در این میان خانواده فراهانی بیش از سایرین تحت الشعاع این وقایع بودند ، بویژه بهزاد فراهانی که فشار زیادی را متحمل شد.

همچنین پس از انتشار ویدئو ، یک عکس برهنه نیز توسط مجله مادام لا فیگارو از گلشیفته منتشر شد که خیلی زود از وبسایت مجله حذف گردید.


عکس های ۲۰۱۴ گلشیفته فراهانی :

گلشیفته فراهانی عکس 2015

عکس سیاه سفید گلشیفته فراهانی

فیلم جدید گلشیفته

عکس 93 گلشیفته فراهانی

عکس 2014 گلشیفته

عکس 2015 گلشیفته

عکس جدید گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی در امریکا

عکس داغ گلشیفته فراهانی

گلشیفته عکس جدید 2015

جوایز گلشیفته

عکس گلشیفته فراهانی در فرانسه

صفحه فیسبوک گلشیفته فراهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی