خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

درمانی جدید برای موهای آسیب دیده و خشن

Adminstartor | جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۹ ب.ظ

موهای آسیب دیده دیگر زیبایی و لطافت ندارند و هر زمان که در مقابل آینه موهایتان را می بینید دچار ناراحتی می شوید و با خود می گویید که ای کاش موهایم را رنگ نمی کردم و یا اینکه فر کردن موهایم کاری اشتباه بود. همه ی اینها را کنار بگذارید و به فکر رفع مشکل باشید و برای  آن به راه حل هایی که در ادامه میخوانید خوب عمل کنید.

 

 
– از سشوار و اتو مو فاصله بگیرید:
فرکردن زیاد موها – اتو کشیدن برای صاف کردن موها و یا حالت دادن به آنها و یا استفاده از بیگودی و لوازمی که با حرارت مو را تغییر شکل می دهند کاملا برای موها مضر هستند و استفاده آن ها به طور مداوم توصیه نمی شود.

– موهایتان را قیچی کنید:
قیچی کردن نوک  موها با جدا کردن بخش نازک مو شکل موها را بهتر می کند.
 
– به اندازه حمام بروید:
شستشوی زیاد موها باعث بدحالت شدن و نازک شدن موها می شود پس بهتر است هفته ای بیش از 3 مرتبه موهایتان را شستشو نکنید.

– روغن های طبیعی استفاده کنید:
استفاده از روغن های گیاهی و مواد طبیعی برای زیبا کردن موها باعث تقویت موها نیز می شود همچنین با ترکیب آب و ژلاتین می توانید برای حالت دهی موهایتان ژل بسازید.
 
– تغذیه خود را جدی بگیرید:
حتما تا حالا در مطالب بسیاری خوانده اد که تغذیه نقش بسیار مهمی در سلامت و تقویت موها دارد پس مصرف امگا 3 و سبزیجات را در برنامه غذایی خود بگنجانید.

– با آب ملایم و سرد موها رابشویید:
شستشوی موها با آب داغ اصلا درست نیست و به موها آسیب می زند به خصوص اگر موهایتان آسیب دیده است آنها را با اب ولرم و سرد بشویید.

 

شستشوی موها با آب داغ اصلا درست نیست و به موها آسیب می زند

 

اگر مایل هستید به جای پرداخت هزینه‌های سنگین سالن‌های آرایشگری و خرید محصولات گرانقیمت برای ترمیم و بهبود موهای آسیب دیده خود، از روشی کارآمد و البته مقرون به صرفه‌تر استفاده کنید، به روش درمان آشپزخانه‌ای اطمینان کنید.

 

1- تخم مرغ: برای کمک به تقویت و ترمیم آسیب‌های وارد شده به پیازهای مو و درخشان شدن موهایتان، ‌دو عدد تخم مرغ را در یک کاسه مخلوط کنید و بهم بزنید. سپس بعد از شستن موها با شامپو از این ترکیب بعنوان حالت دهنده استفاده کنید و اجازه دهید که مدت یک تا دو دقیقه قبل از آب کشی این ترکیب جذب موها می‌شود.

2- مایونز: این چاشنی ساندویچی به نرم شدن رشته‌های خشک و زبر مو کمک می‌کند. یک فنجان مایونز را وقتی موها خشک است روی آنها بمالید و تا پوست سرتان ماساژ دهید. پس از حدود 15 دقیقه می‌توانید موهایتان را آبکشی کنید.

3- موز: پتاسیم موجود در این میوه به بهبود موهای خشک و آسیب دیده کمک می‌کند. مقداری موز را کوبیده و مثل پوره‌ای نرم آن را آماده کنید و موهای خود را با این ترکیب ماساژ دهید و اجازه دهید 15 دقیقه روی سرتان بماند سپس آبکشی کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی