خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

داشتن سفری خوب با خانواده

Adminstartor | پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۸ ق.ظ

سفر با خانواده

هر کودکی می داند که تعطیلات تابستان هر سال یکبار می آید و هر فرد بالغی می داند که مسافرت با خانواده هم می تواند اشک و هم لبخند به ارمغان بیاورد. اگر به درستی پیش برود ،خاطره ی خوش باقی می گذارد و اگر به درستی پیش نرود ،باید در تعطیلات بعدی خاطرات آنرا بهبود بخشید.

در اینجا نکاتی برای داشتن سفری خوب با خانواده بازگو شده است.

زمان کافی برای خود کنار بگذارید.
این بدیهی به نظر می رسد اما حداقل 30 دقیقه قبل از سفر، مواردی مانند: گزارش جاده ها، مدارک، گذاشتن ماشین در پارکینگ فرودگاه و ... را چک کنید.

از استرس دوری کنید
همسر و کودکانتان را قبل از پارک ماشین در فرودگاه بگذارید یا از خدمه ی پارکینگ بخواهید که ماشینتان را پارک کند. ممکن است مسئله ساده ای به نظر برسد اما بسیار می تواند استرس زا باشد.

وسایل و لوازم لازم را بردارید
یک سری از لوازم مانند: لباس و لوازم آرایشی و بهداشتی و پوشک و ... را برای یک شب در ساک دستی که همراهتان خواهد بود قرار دهید. گم شدن ساک ها ممکن است برای هر کسی پیش بیاید.

حواستان به وعده های غذایی کودکان هر چند کم؛ باشد تا دچار مشکل نشوید. مقداری از مواد غذایی میان وعده سالم مانند: تنقلات؛ نان و ... را همراه داشته باشید. بسیاری از این مواد در فرودگاه نیز به فروش می رسد. این روشی برای کنترل کودکان است.

سرگرمی برای کودکان:
برای کودکتان سرگرمی هایی در طول پرواز فراهم کنید. مثلا می توانید آهنگ های مورد علاقه یا بازی هایشان را در آی پد ریخته و یا کتاب و اسباب بازی های مورد علاقه شان را همراهتان بیاورید.

کارهای اطمینان بخش
مطمئن شوید که کودکان؛ نام و شماره تلفن و آدرس محل اقامت را داشته باشند. می توانید آنرا بر روی کاغذ نوشته و در جیب هایشان قرار دهید. شما نیز یک عکس از کودکتان همیشه همراهتان باشد.

باتری موبایل و لپ تاپ و تبدیلشان را فراموش نکنید. هیچ تضمینی وجود ندارد که در خارج از کشور حتما بتوانید آنها را تهیه کنید.

  • Adminstartor

سفر با خانواده

نظرات  (۱)

  • شاخه نبات ..
  • ممنونم  از مطلبتون ولی 2 تا سوال دارم 
    عایا  سفر فقط با هواپیما ست؟؟ 
    و اینکه  عایا فقط باید رفت  خارج کشور؟ 

    خخخ
    پاسخ:
    با عرض سلام و تشکر از لطفتون
    سفر سلیقه ایه و بستگی به حوصله ،اطلاعات و قدرت خرید شخص داره.حضرت سعدی شاعر بزرگمون سفر خارجی رفت هم شاعر هم تاجر شد اما حضرت حافظ موند در شهر زیبای شیراز و سیر آفاق توی ذهنش کرد و فقط شاعر شد.نظر شخصی بنده اینه که یک سفر مخصوصا خارجی لازمه .سپاسگزار نظراتتون هستم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی