خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

اعتراض 100 هزار فرانسوی به سفر پادشاه عربستان

Adminstartor | دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۲۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "سلمان بن عبدالعزیز" پادشاه عربستان، شنبه شب به همراه هزار تن از درباریان عربستان، برای گذراندن تعطیلات تابستان به ساحل ریویرا در فرانسه سفر کرد.

اما قُرق کردن این منطقه به منظور تامین امنیت درباریان عربستان، خشم مردم فرانسه را برانگیخت به طوری که بیش از 100 هزار نفر با امضای طوماری که بر روی پایگاه های ارتباط اجتماعی بازنشر شد، ضد قُرُق شدن ساحل روبروی ویلای پادشاه عربستان، واکنش نشان دادند.

به گفتۀ مقامات محلی، هواپیمای پادشاه عربستان در فرودگاه نیس به زمین نشست و وی در میان کاروانی شامل ده ها خودرو، به محل اسکان خود منتقل شد.

طومارِ مخالفت با خصوصی سازی ساحلِ عمومیِ میراندول برای تامین امنیت پادشاه عربستان، با چنان استقبالی مواجه شد که طی یک هفته، شمار امضاهایی که پای آن نوشته شد، به بیش از 100 امضا رسید.

شهردار والوریس نیز در اعتراض به اقدامات غیرقانونی سعودی ها در ساحل و برنامه ریزی برای ایجاد آسانسوری که ویلا را به ساحل متصل می کند، به فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه نامه نوشت.

"میشل سالوکی" در این نامه خاطر نشان کرد: ما تدابیر امنیتی و منافع ملی کشور را درک می کنیم، اما نمی توانیم بپذیریم که کسی خود را از رعایت قوانین کشورمان معاف بداند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی