خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری

خیابون ، شور و تلاش زندگی

ضمن خوش آمدگویی به دوستان و میهمانان گرامی به اطلاع می رساند در این سایت اطلاعات بروز علمی ، تجاری ، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف عرضه گردیده و گفتمان های مربوطه در این مکان پیگیری و به بحث گذاشته می شود.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

اخبار استخدامی جدید کشور - اطلاعیه شماره 2

Adminstartor | سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۱ ب.ظ

دعوت به همکاری در شرکت توسان
شرکت توسان ارایه‌کننده راهکارهای بانکی و پرداخت دعوت به همکاری می‌کند.
به گزارش خبرنگار بازارکار، این شرکت نیروهای موردنیاز خود را در عناوین مختلف شغلی دعون به همکاری می‌کند.
براساس این گزارش، دارابودن مدرک تحصیلی کارشناسی تا کارشناسی ارشد در رشته های کامپیوتر و صنایع برای شرکت در این فراخوان الزامی است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای دسترسی به اطلاعیه استخدامی به صفحه 3 شماره 933 نشریه بازارکار مورخ 30 تیرماها مراجعه کنند.

جذب نیرو در شرکت دانش‌بنیان پارسا ساپلیمر شریف
شرکت دانش‌بنیان پارساساپلیمر شریف تولید‌کننده ترکیبات پیشرفته پلمیری نیرو جذب می‌کند.
به گزارش خبرنگار این شرکت نیروهای خود را در عناوین مختلف شغلی دعوت به همکاری می‌کند.
براساس این گزارش، دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم تا کارشناسی ارشد در رشته‌های بازرگانی، صنایع، مواد، مدیریت و برق برای شرکت در این فراخوان الزامی است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای دسترسی به اطلاعیه استخدامی به 3 شماره 933 نشریه بازارکار مورخ 30 تیر مراجعه کنند.
جذب نیرو در موسسه خیریه محک
موسسه خیریه محک حمایت از کودکان مبتلا به سرطان استخدام می‌کند.
به گزارش خبرنگار بازارکار، این موسسه نیروهای موردنیاز خود را در عناوین مختلف شغلی دعوت به همکاری می‌کند.
براساس این گزارش، دارابودن مدرک تحصیلی کاردانی تا کارشناسی ارشد در رشته های گرافیک، مددکاری، فیزیوتراپی و علوم آزمایشگاهی برای شرکت در این فراخوان الزامی است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای دسترسی به اطلاعیه استخدامی به صفحه 1 شماره 933 نشریه بازارکار مورخ 30 تیرماه مراجعه کنند.
نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیرو جذب می کند
نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تکمیل کادرمورد نیازخود استخدام می کند.
به گزارش خبرنگاربازارکار،‌نیروی زمینی ارتش نیروهای مورد نیازخود راازمیا ن آقایان جهت کادر درجه دار وامدادگر رزم به صورت پیمانی 5 ساله دعوت به همکاری می کند.
براساس این گزارش ، شرایط اختصاصی برای داوطلبان مقطع درجه دارپیمانی وامدادگررزم داشتن مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه است.
توزیع کارت آزمون استخدامی مورخ 14 و15 مردادماه زمان برگزاری آزمون روانسجی مورخ 16 مردادماه وهمچنین زمان اعلام نتایج مورخ 27 مردادماه است.
علاقه‌مندان می توانند برای دسترسی به اطلاعیه استخدامی به صفحه 5 شماره 933 نشریه بازارکارمورخ 30 تیرماه مراجعه کنند.
اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون 91 کتابخانه‌های عمومی کشور
علیرضا مختارپور با اشاره به به پایان مراحل گزینش داوطلبان آزمون 91 کتابخانه‌های عمومی کشور که شکایت آنان در کمیته بررسی آزمون سال 1391 وارد تشخیص داده شده، جزئیاتی از وضعیت نهایی این داوطلبان تشریح کرد.
به گزارش ایسنا، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در یادداشتی با اشاره به پایان مراحل گزینش داوطلبانی که شکایت آنان در کمیته بررسی آزمون سال 1391 وارد تشخیص داده شده، در تشریح ترتیب مراحل این گزینش گفت: مراحل گزینش به شرح ذیل طی شد: دریافت مدارک و تشکیل پرونده، استعلام از مراجع ذیصلاح و بانک اطلاعاتی هیأت عالی گزینش، درخواست و دریافت پرونده گزینش داوطلبانی که در دستگاه‌های دیگر پرونده گزینشی دارند، تحقیقات از داوطلبان در سطح 31 استان و 163 شهرستان توسط رابطین محترم استان‌ها، مصاحبه داوطلبان توسط مصاحبه‌گران آموزش دیده و مورد تأیید هیات عالی گزینش، ارزیابی پرونده گزینش، صدور رأی توسط اعضای هسته گزینش، اعلام رأی هسته گزینش در تاریخ 94/4/23»
مختارپور در ادامه ضمن تشریح وضعیت 283 داوطلب معرفی شده به کمیته بررسی آزمون 91 نهاد، از استخدام 263 نفر از این تعداد به صورت پیمانی خبر داد و خاطرنشان کرد: با اشتغال یک نفر از داوطلبین به صورت قراردادی یک ساله موافقت شده و 3 نفر از داوطلبان نیز با توجه به بند 2 ماده 2 قانون گزینش (التزام عملی به احکام اسلامی) واجد شرایط عمومی تشخیص داده نشده‌اند و در نتیجه با اشتغال آنها موافقت به عمل نیامده است.
دبیرکل نهاد در بخش دیگری با اشاره به عدم دریافت پاسخ استعلام 9 نفر از داوطلبان از مراجع ذیصلاح، اقدام در رابطه با وضعیت استخدامی آنها را بلافاصله پس از دریافت پاسخ استعلام عنوان و اضافه کرد: طبق پیگیری‌های انجام شده حداکثر تا بیستم مردادماه، نتیجه مربوط به این 9 نفر که بنا بر شواهد موجود اکثریت قریب به اتفاق آنان پذیرفته خواهند شد، اعلام می‌شود.
او همچنین با اعلام انصراف 7 نفر از داوطلبان در اشتغال در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور یادآور شد: از امروز تا پانزدهم مرداد ماه سال جاری دعوت نامه های مربوط به حضور در نهاد و انجام مراحل اداری استخدام برای پذیرفته شدگان ارسال می شود و سپس تمامی آنها در همایش توجیهی آموزشی یک روزه در تهران شرکت و پس از آن شروع به خدمت خواهند کرد.
مختارپور در پایان ضمن تشکر از مدیر و اعضای هسته گزینش نهاد، مدیرکل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مصاحبه‌گران و همکاران و با تبریک به تمامی افرادی که با انجام این مراحل به نهاد خواهند پیوست، حضور و فعالیت صادقانه آنها در این نهاد فرهنگی را موجب رشد و تعالی فردی آنان و بهره مندی موثر نهاد از خدمات آنان دانست.
فراخوان جذب عضوهیئت علمی پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
دانشگاه علوم پزشکی مشهد فراخوان جذب عضو هیئت علمی پژوهشی منتشرکرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، روابط عمومی این دانشگاه اعلام کرد معاونت پژوهشی دانشگاه در نظر دارد با هدف تکمیل کادر هیئت علمی پژوهشی مراکز توسعه تحقیقات بالینی و برخی از مراکز تحقیقاتی دانشکده های داروسازی و دندانپزشکی از میان مشمولان خدمت ضریب کا ، بورسیه عام یا هر نوع تعهد الزام آور دیگر به خدمت در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، تعدادی عضو هیئت علمی پژوهشی جذب کند.
علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت معاونت پژوهشی به نشانی http://v-research.mums.ac.ir/index.php/component/content/article/62-vcresearch/819-faculty مراجعه کنند.
21
  • Adminstartor

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی